Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за період з 11.10.10 р. по 15.10.10 р.

За період з 11.10.10 р. по 15.10.10 р. у виконавчий комітет Рубіжанської міської ради надійшло 15 письмових звернень громадян, у тому числі на особистому прийомі у секретаря міської ради Ю.М.Арцева  – 1.
    З вищих органів державної влади на цьому тижні отримано 2 звернення з Адміністрації Президента України та Міністерства житлово-комунального господарства України. Мешканці міста на цьому тижні звертались до вищих органів державної влади з питань перерахунку пенсії як дитині війни, призначення субсидії, встановлення індивідуального опалення.
    Особлива увага керівництвом міськради приділяється розгляду звернень від инвалидів війни та праці, від пенсіонерів та ветеранів праці, від багатодітних сімей та самотніх матерів. Дані звернення, згідно законодавству, розглядаються керівництвом міської ради у першочерговому порядку.
Від пільгових категорій громадян на цьому тижні надійшло, у тому числі:
1- від інвалідів 2 гр.;
6 – від дітей війни;
4– від пенсіонерів. 
З 15 звернень: 3 – колективні.
Більш усього звернень надійшло з комунальних питань – 9 (зріз дерев, налагодження системи опалення, ремонт каналізації, підключення газу та ін.).
   На другому місті – соціальні питання. Надійшло 5 звернень щодо перерахунку пенсії як дитині війни, призначення субсидії, надання матеріальної допомоги на лікування.
   3 питань земельних відносин надійшло 1 питання щодо отримання державного акту на земельну ділянку.
Не залишилися без уваги й питання праці (надійшло одне звернення щодо незгоди з діями працівників міського центру зайнятості населення).
   Турбують мешканців міста також питання екології (1 скарга щодо викидів з опалюваного котлу магазина “Альянс”).
    З питань дотримання законності та охорони правопорядку надійшло 1 звернення щодо захисту прав споживачів (придбання неякісного товару).
   За цей період отримано 13 відповідей на звернення, які надійшли до міськради протягом вересня та жовтня місяців 2010 р., з них 3– виконано, на 10 звернень заявникам надані обґрунтовані роз’яснення керівниками управлінь міськради та комунальних підприємств міста.
    Протягом цього тижня фахівці приймальні зі звернень громадян обробили 7 звернень, які надійшли за телефоном. Мешканці міста ставили запитання щодо відключення енергопостачання, заміни трубопроводу холодної води, відсутності опалення у квартирі, прибирання сміття у південної частині міста, усунення аварійної ситуації у підвальному приміщенні. По кожному зверненню заявникам надані відповідні роз’яснення згідно з діючим законодавством по зверненням громадян та надані відповідні доручення керівникам УЖКГ, міського вузла зв’язку та ін. Одне звернення вирішено позитивно.
  Фахівці приймальні зі звернень громадян постійно контролюють строки виконання звернень громадян та безпосередньо приймають участь у їх вирішенні.  

Головний спеціаліст 
загального відділу
Галстян Г.Г.


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 3
переглядів: 6
візитів сьогодні: 2559
візитів всього: 545417