Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за період з 04.10.10 р. по 08.10.10 р.
Інформація
щодо звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за період з 04.10.10 р. по 08.10.10 р.


     За період з 04.10.10 р. по 08.10.10 р. у виконавчий комітет Рубіжанської міської ради надійшло 15 письмових звернень громадян, у тому числі на особистому прийомі у секретаря міської ради Ю.М.Арцева  – 1.
     З вищих органів державної влади на цьому тижні отримано 1 звернення з Адміністрації Президента України щодо вирішення житлового питання мешканця нашого міста.
     Особлива увага керівництвом міськради приділяється розгляду звернень від инвалидів війни та праці, від пенсіонерів та ветеранів праці, від багатодітних сімей та самотніх матерів. Дані звернення, згідно законодавству, розглядаються керівництвом міської ради у першочерговому порядку.

     Від пільгових категорій громадян на цьому тижні надійшло, у тому числі:
     1 – від учасників бойових дій;
     2– від інвалідів 2 гр.;
     2– від ветеранів праці;
     5 – від пенсіонерів.

     З 15 звернень: 2 – повторні.

     Більш усього звернень надійшло з соціальних питань – 6 (надання матеріальної допомоги на лікування).
     На другому місті – комунальні питання. Надійшло 5 звернень щодо ремонту дахів, забезпечення енергопостачанням та ін.
     3 питань земельних відносин надійшло 1 питання щодо наведення межі земельної ділянки.
     Не залишилися без уваги й житлові питання (2 звернення щодо переселення в іншу кімнату у гуртожитку та надання житлової площі).
     Турбують мешканців міста також питання дотримання законності та охорони правопорядку – 3 звернення щодо захисту прав споживачів.
     За цей період отримано 23 відповіді на звернення, які надійшли до міськради протягом серпня, вересня та жовтня місяців 2010 р., з них 4 – виконано, на 19 звернень заявникам надані обґрунтовані роз’яснення керівниками управлінь міськради та комунальних підприємств міста.
     Протягом цього тижня фахівці приймальні зі звернень громадян обробили 6 звернень, які надійшли за телефоном. Мешканці міста ставили запитання щодо відновлення роботи радіо, усунення аварійної ситуації з послуг теплопостачання та інші комунальні питання. По кожному зверненню заявникам надані відповідні роз’яснення згідно з діючим законодавством по зверненням громадян та надані відповідні доручення керівникам УЖКГ, міського вузла зв’язку та ін. Два звернення вирішено позитивно.
     Фахівці приймальні зі звернень громадян постійно контролюють строки виконання звернень громадян та безпосередньо приймають участь у їх вирішенні.   


Головний спеціаліст
загального відділу
Галстян Г.Г.


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 13
візитів сьогодні: 1966
візитів всього: 593491