Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за період з 27.09.10 р. по 01.10.10 р.
Інформація
щодо звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за період з 27.09.10 р. по 01.10.10 р.


     За період з 27.09.10 р. по 01.10.10 р. у виконавчий комітет Рубіжанської міської ради надійшло 48 усних та письмових звернень громадян, у тому числі на виїзному прийомі у міського голови А.А.Бусєнкова у ТОВ “КК “КомЕнерго-Рубіжне  – 26.
     Особлива увага керівництвом міськради приділяється розгляду звернень від инвалидів війни та праці, від пенсіонерів та ветеранів праці, від багатодітних сімей та самотніх матерів. Дані звернення, згідно законодавству, розглядаються міським головою у першочерговому порядку.

     Від пільгових категорій громадян на цьому тижні надійшло, у тому числі:
     2 – від учасників ВВВ;
     1 – від учасників бойових дій;
     10 – від дітей війни;
     3 – від інвалідів 1 гр.;
     3 – від інвалідів 2 гр.;
     2 – від інвалідів 3 гр.;
     3 – від ветеранів праці;
     2 – від дітей війни;
     6– від пенсіонерів;

     З 48 звернень: 5 – колективні, 2 – повторні.

     Більш усього звернень надійшло з комунальних питань - 29 (ремонт дахів, ремонт дахів у жилфонді ТОВ “КК “КомЕнерго-Рубіжне”, ремонт ліфтів, капремонт домів, під’їздів, ремонт каналізації, благоустрій міста та ін.).
     На другому місті - соціальні питання. Надійшло 10 звернень щодо надання матеріальної допомоги на лікування.
     3 питань земельних відносин надійшло 1 питання щодо оформлення договору-сервітуту на земельну ділянку;
     Громадяни зверталися з питань праці (надійшло 1 звернення від молодого фахівця щодо працевлаштування). Дане питання було позитивно вирішене на особистому прийомі у міського голови.
     Не залишилися без уваги й житлові питання (2 звернення щодо прописки та надання житла учаснику бойових дій у Афганістані).
     Одне колективне письмове звернення з питань підприємництва та торгівлі надійшло від приватних підприємців міста щодо незгоди з закриттям діяльності КП “Ринок”.
     Турбують мешканців міста також питання охорони навколишнього середовища (1 звернення щодо забруднення повітря ВАТ “РКТК”).
     З питань дотримання законності та охорони правопорядку надійшло 1 звернення (щодо неприязних взаємовідносин між онукою та її бабусею).
     Розглянуто 1 звернення з питань культури (щодо благоустрою Алеї Слави).
     Надійшло 1 звернення з питань освіти щодо використання благодійних коштів батьків у одному з ліцеїв міста).

     За цей період отримано 32 відповіді на письмові звернення, які надійшли до міськради протягом серпня та вересня місяців 2010 р., з них 13 – виконано, на 19 звернень заявникам надані обґрунтовані роз’яснення керівниками управлінь міськради та комунальних підприємств міста.
     Протягом цього тижня фахівці приймальні зі звернень громадян обробили 4 звернення, які надійшли за телефоном. Мешканці міста ставили питання щодо зрізу аварійного дерева по вул. Визволителів, відновлення роботи радіо у квартирі, отримання довідки щодо народження дитини та виплати соціальної допомоги на народження дитини. По кожному зверненню заявникам надані відповідні роз’яснення згідно з діючим законодавством по зверненням громадян та надані відповідні доручення керівникам УЖКГ, міського вузла зв’язку та ін.  Одне звернення вирішено позитивно.
     Фахівці приймальні зі звернень громадян постійно контролюють строки виконання звернень громадян та безпосередньо приймають участь у їх вирішенні.   
 

Головний спеціаліст

загального відділу
Галстян Г.Г.


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 3
переглядів: 17
візитів сьогодні: 1479
візитів всього: 593493