Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за період з 20.09.10 р. по 24.09.10 р.
   За період з 20.09.10 р. по 24.09.10 р. у виконавчий комітет Рубіжанської міської ради надійшло 34 письмових звернень громадян. Від вищих органів державної влади отримано 7 звернень  (1 – від ДУ “Урядового контактного центру”, 6 – облдерж -адміністрації). На цьому тижні мешканці міста, звертаючись до вищих органів державної влади, ставили, насамперед, питання щодо оформлення субсидії, перерахування за послуги теплопостачання, приватизації земельної ділянки та ін.).
Особлива увага керівництвом міськради приділяється розгляду звернень від пільгової категорії громадян.
Від пільгових категорій громадян на цьому тижні надійшло, у тому числі:

1 – від інваліда ВВВ;
1 – від інваліда 1 гр.;
4 – від інвалідів 2 гр.;
5 – від ветеранів праці;
2 – від дітей війни;
7– від пенсіонерів;

З 34 письмових звернень: 2 – колективних, 1 – повторне.

З 34 звернень:
13 – комунальні питання (ремонт дороги, ремонт даху та інші питання);
16 – соціальні питання (надання матеріальної допомоги, оформлення субсидії)
3 – питання земельних відносин (наведення межі земельної ділянки);
2 - інші питання.


Звернення розписані міським головою Бусєнковим А.А – 27, секретарем
міської ради Арцевим Ю.М. - 7.
     За цей період отримано 14 відповідей на письмові звернення, які надійшли до міськради протягом серпня та вересня місяців 2010 р., з них 1– виконано, на 13 звернень заявникам надані обґрунтовані роз’яснення керівниками управлінь міськради та комунальних підприємств міста.
     Протягом цього тижня фахівці приймальні зі звернень громадян обробили 9 звернень, які надійшли у телефонному режимі. Мешканці міста ставили питання щодо освітлення вулиць, підключення радіо та інші питання. По кожному зверненню заявникам надані відповідні роз’яснення згідно з діючим законодавством по зверненням громадян та надані відповідні доручення керівникам. Одне питання було вирішено позитивно від інваліда ВВВ щодо встановлення сантехніки.  
  Фахівці приймальні зі звернень громадян постійно контролюють строки виконання звернень громадян та безпосередньо приймають участь у їх вирішенні.   

 

Головний спеціаліст  
загального відділу
Галстян Г.Г.


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 15
візитів сьогодні: 1976
візитів всього: 593491