Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за період з 03.09.10 р. по 10.09.10 р.
    За період з 03.09.10 р. по 10.09.10 р. у виконавчий комітет Рубіжанської міської ради надійшло 26 письмових звернень громадян. Від вищих органів державної влади отримано 5 звернень  (2 – від ДУ “Урядового контактного центру”, 2 – облдержадміністрації, 1 – Адміністрації Президента України). На цьому тижні мешканці міста, звертаючись до вищих органів державної влади, ставили, насамперед, питання щодо роз”яснення порядку призначення субсидій, забруднення повітря.
    Особлива увага керівництвом міськради приділяється розгляду звернень від пільгової категорії громадян.
Від пільгових категорій громадян на цьому тижні надійшло, у тому числі:

2 – від учасників війни;
1 – від інваліда 1 гр.;
1 – від інваліда 2 гр.;
1 – від ветерана праці;
6 – від дитей війни;
6– від пенсіонерів;
1 – від багатодітної сім’ї.
З 26 письмових звернень: 3 – колективні, 2 – повторних.
З 26 звернень:
11 – комунальні питання (ремонт дороги, ремонт даху та інші питання);
11 – соціальні питання (порядок оформлення субсидій та надання матеріальної допомоги);
1 –  питання архітектури;
2 – питання екології (про забруднення повітря);
1 – питання земельних відносин (наведення межі земельної ділянки);
1 – питання надання помешкання;
2 – питання щодо праці транспорту.


    Всі звернення розписані міським головою Бусєнковим А.А – 25 та секретарем міської ради - 1.
     За цей період отримано 34 відповіді на письмові звернення, які надійшли до міськради протягом липня та вересня місяців 2010 р., з них 25– виконано, на 9 звернень заявникам надані обґрунтовані роз’яснення керівниками управлінь міськради та комунальних підприємств міста.
    Протягом цього тижня фахівці приймальні зі звернень громадян обробили 4 звернення, які надійшли за телефоном. Мешканці міста ставили питання щодо підключення газу, вивезення сміття та інші питання. По кожному зверненню заявникам надані відповідні роз’яснення згідно з діючим законодавством по зверненням громадян та надані відповідні доручення керівникам.  
  Фахівці приймальні зі звернень громадян постійно контролюють строки виконання звернень громадян та безпосередньо приймають участь у їх вирішенні.   

 

Спеціаліст 1 категорії  
загального відділу
Бєлік М.А.


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 11
візитів сьогодні: 2029
візитів всього: 545129