Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за період з 23.08.10 р. по 28.08.10 р.
За період з 23.08.10 р. по 28.08.10 р. у виконавчий комітет Рубіжанської міської ради надійшло 15 письмових звернень громадян.
З 15 звернень: 2 – колективні, 1 – повторне; 5 – з вищих органів влади (Адміністрація Президента України, Державна Установа “Урядовий контактний центр”).
На цьому тижні мешканці міста, звертаючись до вищих органів влади, ставили, насамперед, питання про отримання пакету документів від Пенсійного фонду України щодо отримання субсидії; про незаконне, на думку заявника, звільнення її доньки з управляючої компанії міста; про безпідставне нарахування за послуги квартирної плати.
Особлива увага керівництвом міськради приділяється розгляду звернень від пільгової категорії громадян.
 
З 15 звернень від даної категорій громадян надійшло, у тому числі:
1 – від інвалідів 1 гр.;
3 – від інвалідів 2 гр.;
1 – від інвалідів 3 гр.;
3 – від дитини війни;
2 – від пенсіонерів.

З 15 звернень (16 питань):
3 – комунальні питання (щодо відлову бродячих тварин, безпідставного нарахування за послуги квартирної плати, підвищення тарифів на послуги водопостачання);
 8 -  соціальні питання (щодо отримання пакету документів від Пенсійного фонду України щодо отримання субсидії, надання матеріальної допомоги на лікування);
1 – питання торгівлі (щодо зміни уставу комунального підприємства);
1 – питання дітей та молоді (щодо прийняття дитини до дошкільного закладу);
2 – питання праці (незаконного, на думку заявника, звільнення її доньки з управляючої компанії міста);
1 – питання транспорту (щодо безоплатного перевозу у міському транспорті).


Усі звернення розписані міським головою А.А.Бусєнковим.
За цей період отримано 7 письмових відповідей на звернення, які надійшли до міськради протягом липня та серпня місяців 2010 р., усім заявникам надані обґрунтовані роз’яснення керівниками управлінь міськради та комунальних підприємств міста, одне звернення вирішено позитивно.
Протягом цього тижня фахівці приймальні зі звернень громадян обробили 4 звернення, які надійшли у телефонному режимі. Мешканці міста зверталися з питань відсутності опалення у квартирі, усунення течі води між перекриттям, ремонту лавці у дворі. На усі звернення заявникам надані обґрунтовані роз’яснення фахівцями приймальні зі звернень громадян та керівниками житлово-комунальних служб згідно з діючим законодавством по зверненням громадян.
  Спеціалісти приймальні зі звернень громадян постійно контролюють строки виконання звернень громадян та безпосередньо приймають участь у їх вирішенні.
   



Головний фахівець
загального відділу
Галстян Г.Г.


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 3
переглядів: 7
візитів сьогодні: 2719
візитів всього: 545298