Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація про роботу Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету зі зверненнями громадян у 2017 році

1. Загальна кількість звернень громадян

На виконання забезпечення гарантування та реалізації конституційного права на звернення, викладеного у Конституції України, Законі України «Про звернення громадян», Законі України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указі Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заході щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, Постанови Кабінету Міністрів України від 24.05.2008 № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян», рекомендаціях обласної державної адміністрації, рішеннях виконавчого комітету Рубіжанської міської ради, дорученнях міського голови, Рубіжанської міською радою та її виконавчим комітетом протягом 2017 року проводилась певна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань.

Протягом 2017 року до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету надійшло 1960 звернень громадян.

Безпосередньо через органи влади вищого рівня (Луганську обласну державну адміністрацію, Департаменти Луганської державної адміністрації, ДУ «Луганській обласний контактний центр» та інші) отримано 502 звернення громадян.

Із загальної кількості звернень надійшло поштою 1653 (в тому числі 64 - електронною поштою) або 84% та 278 або 14% на особистому прийомі громадян міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови та керуючим справами виконавчого комітету.

З урахування колективних звернень, з пропозиціями, заявами та скаргами звернулось 4043 громадянина.

На пряму «телефонну» гарячу лінію до міського голови, секретаря міської ради, заступника міського голови та керуючого справами виконавчого комітету надійшло 29 звернень громадян.

У порівнянні з 2016 роком надходження звернень громадян до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету зменшилось на 3%.

2. Надходження звернень громадян на особистому прийомі

Особистий прийом громадян міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови та керуючим справами виконавчого комітету здійснювався на виконання ст. 22 Закону України «Про звернення громадян» та згідно з розпорядженням міського голови, затвердженим від 26.12.2016 № 168. За 2017 рік міським головою проведено 27 особистих та виїзних прийомів, на яких прийнято 189 громадян, що на 84 менше, ніж у 2016 році (273).

За 2017 рік секретарем міської ради, заступниками міського голови та керуючим справами виконавчого комітету проведено 23 особистих та виїзних прийомів, на яких розглянуто 89 звернень, що на 25 менше, ніж у 2016 році (114).

Під час проведення особистих прийомів керівництвом Рубіжанської міської ради було забезпечено особистий розгляд та надання відповідей на звернення інвалідів війни. За 2017 рік до Рубіжанської міської ради надійшло 44 звернення від інвалідів війни (у 2016 році – 36).

Виїзні прийоми громадян міським головою здійснювалися згідно з розпорядженням міського голови, затвердженим від 28.03.2017 № 28. Такі прийоми проводились у робочий час за місцем проживання громадян. У більшості випадків до проведення особистих та виїзних прийомів залучалися посадові особи управлінь, відділів та комунальних підприємств Рубіжанської міської ради. За 2017 рік проведено 3 виїзних прийоми: стадіон «Хімік», КУВК «Школа - дитячий садок», філіал КУ «Палац культури» та 14 – за місцем безпосереднього проживання громадян, в ході яких розглянуто 122 звернення.

Графіки особистого та виїзного прийомів громадян надруковані в газеті “Рубіжанські новини” та на офіційному сайті Рубіжанської міської ради.

3. Надходження звернень від найменш соціально захищених категорій громадян

Особлива увага приділялась розгляду звернень від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, таких як: ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасники АТО та інші пільгові категорії.

Від найменш соціально захищених категорій громадян у 2017 році до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету надійшло 723    звернення, що на 55 менше, ніж у 2016 році  (778) і складає 3% від загальної кількості звернень, в тому числі:

- від учасників та інвалідів війни,  учасників бойових дій - 82 звернення  проти 91 у 2016 році,  

- від інвалідів I, II, III групи, ветеранів праці, «дітей війни» - 178  звернень проти 226 у 2016 році;

- від членів багатодітних сімей та одиноких матерів - 42 звернення  проти 61 у 2016 році;

- від дітей війни – 133 звернення проти 238 у 2016 році;

- від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 30 звернень проти 25 у 2016 році.

4. Тематика звернень

У зверненнях до виконавчого комітету Рубіжанської міської ради громадянами було порушено 2218 різноманітних питань (у 2016 році - 2336), у тому числі:

 

 

 

 

 

Показники

2017

2016

-,+

Всього порушено питань

2218

2336

- 118

У тому числі:

 

 

 

- комунального господарства

1109

1115

- 6

- соціального захисту

481

671

- 190

- житлової політики

169

104

+ 65

- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку

115

101

+ 14

- транспорту і зв’язку

43

39

+ 4

- аграрної політики і земельних відносин

32

37

- 5

- праці та заробітної плати

26

46

- 20

- інші

44

78

- 34

 

Звертає увагу, що більшість жителів міста у 2017 році звернулось з питань комунального господарства (1109 проти 1115 у 2016 році). Більша кількість питань зазначеної тематики:

  • ремонт покрівель - 243 або 12%;
  • зріз аварійних дерев - 112 або 6%;
  • функціонування ліфтів – 42 або 2%;
  • благоустрій території – 47 або 2%;
  • перерахунок оплати за комунальні послуги – 33 або 2%.

На другому місці - питання соціального захисту - 481 проти 671 у 2016 році. Найчастіше у цій тематичний групі порушувалися питання:

  • надання матеріальної допомоги (213 питань, що складає 11% від загальної кількості питань);
  • отримання соціальних виплат (29 або 2%)
  • призначення субсидій (98 або 5%);
  • надання адресної допомоги (28 або 2%).

На третьому місці – питання житлової політики - 169 проти 104 у 2016 році. У першу чергу, ці звернення стосувалися надання житла, у тому числі внутрішньо переселеним особам, кімнати у гуртожитку.

Далі йдуть питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку,  транспорту і зв’язку, аграрної політики і земельних відносин, праці та заробітної плати (від 6% до 2%).

За втручанням керівництва Рубіжанської міської ради 202 нужденним громадянам міста для лікування за рахунок коштів місцевого бюджету була надана матеріальна допомога в сумі 119700 грн. Позитивно вирішені  21% (403) від загальної кількості звернень, надані роз’яснення на 57% (1090), у стадії розгляду залишається 139 звернень, залишаються на контролі - 79. Разом з тим, 181 звернення або 9%  від загальної їх кількості відповідно до повноважень направлено на розгляд за належністю, 11 звернень або 1% не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян».

                                                                                                                                                                                 

5. Колективні звернення 

За 2017 рік письмових звернень на адресу керівництва Рубіжанської міської ради надійшло 1653 (у 2016 році – 1551). Колективних звернень отримано 284, що на 85 звернень більше, ніж у 2016 році (199). Основними питаннями, порушеними у зверненнях, є експлуатація, утримання, ремонт й ремонт житлового фонду та комунальних мереж.

6. Повторні звернення

 Із загальної кількості звернень 7% складають повторні звернення  (136 звернень), у 2016 році – 70. Більшість жителів звернулись з питань комунального господарства (ремонт покрівель, благоустрій території та інші) та трудових відносин (надання архівної довідки про заробітну плату). Усім заявникам, які звернулися повторно, надані роз’яснення згідно з діючим законодавством.

7. Висвітлення через засоби масової інформації матеріалів щодо організації роботи зі зверненнями громадян

Основними складовими інформаційної роботи виконавчого комітету Рубіжанської міської ради щодо забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення є наступні:

  • оприлюднення відповідної інформації на офіційному сайті Рубіжанської міської ради;
  • інформаційне забезпечення особистих прийомів громадян керівництвом Рубіжанської міської ради.

Засоби масової інформації міста докладно інформують про рішення, прийняті щодо роботи зі зверненнями громадян. Як приклад, 11 публікацій у газеті міської ради «Рубіжанські новини» про особисті та виїзні прийоми громадян керівництвом Рубіжанської міської ради: «На личном приеме у городского головы» - «Рубіжанські новини» № 3, 20.01.2017; «У кого что болит, тот о том и говорит» № 8, 24.02.2017; «В центре внимания – коммунальные проблемы горожан» - «Рубіжанські новини» № 10, 10.03.2017, «Жилищный фонд устарел» - «Рубіжанські новини» № 11, 17.03.2017; «Ни одно обращение не осталось без внимания» - «Рубіжанські новини» № 18, 05.05.2017, «Все обращения затрагивали проблемы протекания кровель в жилых домах»» - «Рубіжанські новини» № 21, 26.05.2017, «Не только жаловались, но и благодарили» - «Рубіжанські новини» № 26, 30.06.2017, «Проблемы обозначены, исполнители работ определены» - «Рубіжанські новини» № 28, 14.07.2017, «Помочь горожанам в решении их проблем» - «Рубіжанські новини» № 33, 18.08.2017, «Городской голова провел прием граждан по личным вопросам по месту их жительства» - «Рубіжанські новини» № 43, 27.10.2017, «Болевые точки города – коммунальные проблемы» - «Рубіжанські новини» № 49, 07.12.2017.

Стан роботи зі зверненнями громадян, які надійшли до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету, було розглянуто на засіданні виконавчого комітету Рубіжанської міської ради 21.02.2017, за результатами розгляду прийнято рішення виконавчого комітету Рубіжанської міської ради від 21.03.2016 № 59 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у Рубіжанській міській раді та її виконавчому комітеті у 2016 році».

З метою забезпечення більш широкого спілкування громадян з владою для вирішення нагальних проблем громадян розпорядженням міського голови від 28.12.2017 № 174 затверджений графік роботи прямої телефонної «гарячої лінії» у 2017 році. Протягом 2017 року згідно з графіком проведено 22 «гарячі лінії», на які надійшло 29 звернень громадян. Мешканців міста турбували питання комунального господарства (зріз дерев, освітлення вулиць, якість надання комунальних послуг), соціальні (надання пільг), зв’язку (робота радіо), земельних відносин, комунального майна та інші.

Відповідно до розпорядження міського голови від 10.03.2017 № 58 спеціалістами загального відділу Рубіжанської міської ради надано 42 усні консультації громадянам, які потребують первинної правової допомоги, проводилась інформаційно-роз’яснювальна робота, надавались оперативні консультації, у тому числі в телефонному режимі, без необхідності направлення звернень до органів виконавчої влади, опрацьовувались звернення невідкладного характеру.

Окремий напрям роботи – забезпечення доступу громадян до публічної інформації. У звітному періоді в рамках Закону України «Про доступ до публічної інформації» загальним відділом Рубіжанської міської ради опрацьовано 152 інформаційних запитів (у 2016 році – 206). Інформація про роботу щодо забезпечення повно форматного доступу до публічної інформації регулярно оприлюднюються у відповідному розділі на офіційному сайті Рубіжанської міської ради.

На офіційному сайті Рубіжанської міської ради протягом 2017 року розміщено 34 публікації щодо особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом Рубіжанської міської ради, у розділах «Інтернет-приймальня» - «Інформація приймальні зі звернень громадян» щотижня висвітлюється стан роботи зі зверненнями громадян у Рубіжанської міської ради та її виконавчому комітеті.

Згідно з Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та розпорядженням міського голови від 10.10.2017 № 101 міський голова провів 6 зустрічів з жителями міста, на яких він звітував про свою роботу за період з листопада 2016 року по жовтень 2017 року.

30.11.2017 в приміщенні МКУ «Палац культури» відбулися громадські слухання з обговорення концепції і проектів програми децентралізації теплопостачання м. Рубіжного, на яких були присутні біля 1000 жителів  міста. В ході громадських слухань міський голова та його перший заступник відповіли на численні запитання, які надходили від громадян. Після закінчення обговорення учасниками громадських слухань була проголосована і прийнята відповідна резолюція.

Ефективною формою прямого діалогу між владою та громадою є прямі радіоефіри керівництва Рубіжанської міської ради з проблемних питань, які проходили щотижня на міському  радіо за підтримки КП «ТРК «Рубіжне» в рамках передачі «В інтересах громади».

Щоденно працює приймальня зі звернень громадян у кабінеті № 102  Рубіжанської міської ради, здійснюється контроль за термінами розгляду звернень громадян, додержанням графіку особистого та виїзних прийомів керівництвом Рубіжанської міської ради, за необхідністю – зворотний зв’язок з громадянами. Проводиться автоматизована реєстрація звернень громадян.

Публікації в засобах масової інформації, робота приймальні зі звернень громадян, проведення особистих, виїзних прийомів громадян керівництвом Рубіжанської міської ради та роз’яснювальної роботи щодо діючого законодавства України. Відіграють вагому роль в скороченні кількості звернень, вирішенні проблемних питань на місцевому рівні, що свідчить про збільшення рівня довіри громадян до керівництва Рубіжанської міської ради.

Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2017 рік свідчать про те, що робота із звернення громадян у Рубіжанській міській раді є системною та результативною, проте потребує постійного вдосконалення та пошуків нових форм і методів для роботи із зверненнями громадян, а також спрямування зусиль структурних підрозділів Рубіжанської міської ради на забезпечення всебічного розгляду звернень та вирішення порушених громадянами питань відповідно до вимог чинного законодавства України.

Робота зі зверненнями громадян продовжує залишаться пріоритетним напрямом у діяльності Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету.

 

 


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 12
візитів сьогодні: 1729
візитів всього: 545457