Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за період з 16.08.10 р. по 20.08.10 р.
За період з 16.08.10 р. по 20.08.10 р. у виконавчий комітет Рубіжанської міської ради надійшло 24 усних та письмових звернень громадян, у т.ч. на особистому прийомі міським головою А.А.Бусєнковим розглянуто – 10.
З 24 звернень: 3 – колективні, 4 – повторні; 2 – з вищих органів влади (Адміністрація Президента України, Державна Установа “Урядовий контактний центр”).
На цьому тижні мешканці міста, звертаючись до вищих органів влади, ставили, насамперед, питання щодо стану доріг у місті та їх ремонту; призначення субсидії; підвищення розміру пенсії; порядку призначення компенсації звільненим робітникам.
Особлива увага керівництвом міськради приділяється розгляду звернень від пільгової категорії громадян.
 
З 24 звернень від даної категорій громадян надійшло, у тому числі:
2 – від учасника ВВВ;
1 – від інвалідів 2 гр.;
3 – від дитини війни;
5 – від ветеранів праці;
2 – від пенсіонерів.

З 24 звернень (28 питань):
13 – комунальні питання (щодо ремонту дахів, ремонту доріг, заміни каналізаційної труби, відлову бродячих тварин, встановлення знаків, які забороняють проїзд вантажного транспорту та ін.);
4 -  соціальні питання (щодо надання матеріальної допомоги на лікування, призначення субсидії, підвищення розміру пенсії);
2 – питання законності та охорони правопорядку (щодо дотримання тиші у нічний час);
1 – питання земельних відносин (щодо наведення межі земельної ділянки);
2 – питання торгівлі (щодо недотримання графіку роботи торгових підприємств);
1 – питання охорони здоров’я (скарга на дії працівників медичного закладу);
1 – питання дітей та молоді (щодо прийняття дитини до дошкільного закладу);
3 – питання праці (щодо видачі архівної довідки звільненим робітникам для оформлення пенсії);
1 – інші питання (особисте питання).

Усі звернення розписані міським головою А.А.Бусєнковим.
За цей період отримано 16 письмових відповідей на звернення, які надійшли до міськради протягом липня та серпня місяців 2010 р., усім заявникам надані обґрунтовані роз’яснення керівниками управлінь міськради та комунальних підприємств міста, одне звернення вирішено позитивно.
Протягом цього тижня фахівці приймальні зі звернень громадян обробили 5 звернень, які надійшли у телефонному режимі. Мешканці міста зверталися з питань роботи радіо, щодо відсутності водопостачання у квартирах, усунення аварійної ситуації на колекторі холодної води, вивозу сміття біля будинку, призначення пільгової пенсії, пориву каналізації у підвальному приміщенні. На усі звернення заявникам надані обґрунтовані роз’яснення фахівцями приймальні зі звернень громадян, керівниками житлово-комунальних служб міста та Пенсійного фонду  згідно з діючим законодавством по зверненням громадян. Одне звернення було вирішене позитивно.
  Спеціалісти приймальні зі звернень громадян постійно контролюють строки виконання звернень громадян та безпосередньо приймають участь у їх вирішенні.  
 
Головний фахівець
загального відділу
Галстян Г.Г.

Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 7
візитів сьогодні: 4135
візитів всього: 545234