Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за період з 09.08.10 р. по 13.08.10 р.
За період з 09.08.10 р. по 13.08.10 р. у виконавчий комітет Рубіжанської міської ради надійшло 28 усних та письмових звернень громадян, у т.ч. на особистому прийомі міським головою А.А.Бусєнковим розглянуто – 10.
З 28 звернень: 3 – колективні, 1 – з вищих органів влади (Адміністрація Президента України).
На цьому тижні мешканці міста, звертаючись до вищих органів влади, ставили, насамперед, питання щодо стану доріг у місті та їх ремонту.
Особлива увага керівництвом міськради приділяється розгляду звернень від пільгової категорії громадян.
 
З 28 звернень від даної категорій громадян надійшло, у тому числі:
1 – від учасника ВВВ;
4 – від інвалідів 2 гр.;
2 – від інвалідів 1 гр.;
3 – від дитини війни;
3 – від ветеранів праці;
1 – від пенсіонерів.

З 28 звернень (31 питання):
11 – комунальні питання (щодо ремонту дахів, ремонту доріг, заміни каналізаційної труби, відлову бродячих тварин, отримання довідки щодо міста мешкання та ін.);
8 -  соціальні питання (щодо надання матеріальної допомоги на лікування);
1 – питання законності та охорони правопорядку (щодо крадіжки особистого майна);
1 – питання праці (щодо отримання архівної довідки для оформлення пенсії);
3 – питання земельних відносин (щодо конфліктної ситуації з сусідами з земельної ділянки; наведення межі; отримання земельної ділянки);
2 – питання екології (щодо забруднення навколишнього середовища);
2 – питання торгівлі (щодо закриття тимчасових торгових рядів по вул. Леніна та незгоди з діяльністю літнього майданчика за магазином “Марія”);
1 – питання зв’язку (щодо відключення телефонів у південної частині міста);
1 – питання охорони здоров’я (щодо отримання пільгових медикаментів);
1 – інші питання.

Усі звернення розписані міським головою А.А.Бусєнковим.
За цей період отримано 13 письмових відповідей на звернення, які надійшли до міськради протягом липня та серпня місяців 2010 р., усім заявникам надані обґрунтовані роз’яснення керівниками управлінь міськради та комунальних підприємств міста.
Протягом цього тижня фахівці приймальні зі звернень громадян обробили 5 звернень, які надійшли у телефонному режимі. Мешканці міста зверталися з питань роботи радіо, щодо усунення конфліктної ситуації з сусідами, надання матеріальної допомоги на лікування, установи стовпа лінії електропередачі.  На усі звернення заявникам надані обґрунтовані роз’яснення фахівцями приймальні зі звернень громадян, керівниками житлово-комунальних служб міста та цеха електрозв’язку  згідно з діючим законодавством по зверненням громадян.
  Спеціалісти приймальні зі звернень громадян постійно контролюють строки виконання звернень громадян та безпосередньо приймають участь у їх вирішенні.   
                                                                                
Головний фахівец
загального відділу
Галстян Г.Г.

Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 4
переглядів: 15
візитів сьогодні: 2145
візитів всього: 592287