Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за період з 02.08.10 р. по 07.08.10 р.
За період з 02.08.10 р. по 07.08.10 р. у виконавчий комітет Рубіжанської міської ради надійшло 22 усних та письмових звернень громадян, у т.ч. на особистому прийомі міським головою розглянуто – 14.
З 22 звернень : 7 – колективні, 5 – повторні, 5 – з вищих органів влади (Адміністрація Президента України, Державна Установа “Урядовий контактний центр” та Луганська обласна державна адміністрація).
На цьому тижні мешканці міста, звертаючись до вищих органів влади, ставили, насамперед, питання щодо отримання субсидії, ремонту дахів, під’їзду, незгоди з нарахування сум за послуги теплопостачання, неякісних послуг поштового зв’язку та ліквідації тимчасових торгових рядів по вул. Леніна).
Особлива увага керівництвом міськради приділяється розгляду звернень від пільгової категорії громадян.
З 22 звернень від даної категорій громадян надійшло, у тому числі:
1 – від учасника ВВВ;
1 – від учасників бойових дій;
1 – від інваліда 2 гр.;
3 – від дитини війни;
3 – від ветеранів праці;
3 – від пенсіонерів.
З 22 звернень (25 питань):
13 – комунальні питання (щодо ремонту даху, ремонту ліфта, ремонту під’їзду, оплати комунальних послуг, зріз дерев та ін.);
2 – житлові питання (щодо прописки та переселення у іншу кімнату в гуртожитку);
4 -  соціальні питання (щодо надання матеріальної допомоги та щодо незгоди зі зняттям субсидії);
2 – питання законності та охорони правопорядку (щодо недотримання графіку роботи торгового павільйону та порушення санітарних норм мешкання сусідом);
1 – питання праці (щодо незаконного, на думку заявника, звільнення її доньки з однієї з управляючих компаній міста);
1 – питання культури (щодо будівництва пам’ятника захисникам Вітчизни);
1 – питання земельних відносин (конфліктна ситуація з сусідами щодо земельної ділянки);
1 – питання фінансової політики (отримання ощадної книжки);

Усі звернення розписані міським головою.
За цей період отримано 8 письмових відповідей на звернення, які надійшли до міськради протягом липня та серпня місяців 2010 р., усім заявникам надані обґрунтовані роз’яснення керівниками управлінь міськради та комунальних підприємств міста.
Протягом цього тижня фахівці приймальні зі звернень громадян обробили 6 звернень, які надійшли у телефонному режимі. Мешканці міста зверталися з питань роботи, відлову бродячих тварин, усунення аварійної ситуації на водопроводі холодної води, неприязних взаємовідношень з сусідами, отримання спеціального взуття для інваліда ВВВ. Два звернення були виконані позитивно фахівцями  міського цеху електрозв’язку, на усі останні – надані роз’яснення згідно з діючим законодавством по зверненням громадян.
  Спеціалісти приймальні зі звернень громадян постійно контролюють строки виконання звернень громадян та безпосередньо приймають участь у їх вирішенні.
   
Головний фахівець
загального відділу
Галстян Г.Г.

Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 3
переглядів: 7
візитів сьогодні: 2099
візитів всього: 545423