Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за період з 26.07.10 р. по 30.07.10 р.

За період з 26.07.10 р. по 30.07.10 р. у виконавчий комітет Рубіжанської міської ради надійшло 12 письмових звернень громадян, у т.ч. 1 – колективне.

Особлива увага керівництвом міськради приділяється розгляду звернень від пільгової категорії громадян.
З 12 звернень від даної категорій громадян надійшло, у тому числі:

1 – від учасника ВВВ;
1 – від дитини війни;
2 – від ветеранів праці;
2 – від пенсіонерів.
З 12 звернень:
7 – комунальні питання (щодо електропостачання, знищення бродячих тварин та ін.);
2 -  соціальні питання (щодо надання матеріальної допомоги);
1 – питання законності та охорони правопорядку (щодо надання неякісних послуг приватними підприємцями);
1 – питання екології (щодо проведення перевірки виникнення задушливого повітря у кварталі);
1 – питання архітектури (щодо незаконного, на думку заявника, будівництва гаража).

Усі звернення розписані секретарем міської ради Арцевим Ю.М.  
За цей період отримано 10 письмових відповідей на звернення, які надійшли до міськради протягом червня та липня місяців 2010 р., усім заявникам надані обґрунтовані роз’яснення керівниками управлінь міськради та комунальних підприємств міста.
Протягом цього тижня фахівці приймальні зі звернень громадян обробили 4 звернення, які надійшли у телефонному режимі. Мешканці міста зверталися з питань виплати регресу, отримання документів щодо безоплатної приватизації земельної ділянки, роботи телефону та радіо, ремонту каналізації. Усі звернення були виконані фахівцями комунальних підприємств міста, виконавчої служби та міського цеху електрозв’язку.  
Фахівці приймальні зі звернень громадян постійно контролюють строки виконання звернень громадян та безпосередньо приймають участь у їх вирішенні.

 

Головний фахівець

загального відділу

Галстян Г.Г.


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 9
візитів сьогодні: 4081
візитів всього: 545234