Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за період з 08.09.11 р. по 15.09.11 р.

За період з 08.09.11 р. по 15.09.11 р. у виконавчий комітет Рубіжанської міської ради надійшло 18 усних та письмових звернення громадян, у тому числі на особистому прийомі у заступника міського голови Арцева Ю.М. – 1.
     Із загальної кількості звернень: 1 – колективне, 2 – повторних.
     З вищих органів державної влади за цей період отримано 2 звернення від Адміністрації Президенту України та ДУ «Урядовий контактний центр». Мешканці міста зверталися з питань створення залу Бойової Слави у міському музеї, патріотичної роботи з молоддю та ліквідації звалища сміття у місті.
     Усі звернення попередньо були розглянуті у приймальні зі звернень громадян, на кожне звернення оформлена картка особистого прийому громадян та реєстраційно-контрольна картка згідно з інструкцією з діловодства.
     Особлива увага керівництвом міськради приділяється розгляду звернень від інвалідів війни та праці, від пенсіонерів та ветеранів праці, від багатодітних сімей та самотніх матерів.
     Від пільгових категорій громадян на цьому тижні надійшло, у тому числі:
1 – від учасників ВОВ;
1 – від дітей війни;
4 – від пенсіонерів;
1 – від інвалідів 3 гр.
    Усі письмові звернення розглянуті міським головою Козюбердою К.Г.
    На першому плані виступали комунальні питання (7)  щодо вивозу сміття, прибирання міського парку, установка автоматики на газову колонку та ін.
    На другому - житлові питання, що стосувалися вирішення питань надання житлової площі.
Не осталися без уваги й питання культури (2 звернення щодо створення у міському музеї макету боїв на Привольнянському плацдармі та патріотичного виховання молоді).
    З питань торгівлі надійшло 1 звернення щодо купівлі неякісного товару.
    Турбують мешканців міста й питання транспорту (1 звернення щодо виділення додаткового рейсу автобусу маршруту № 101).
    За цей період отримано 9 відповідей на усні та письмові звернення, які надійшли до виконавчого комітету міської ради протягом серпня та вересня 2011 р., заявникам надані обґрунтовані роз’яснення керівниками та фахівцями міськради, а також комунальними підприємствами міста згідно з діючим законодавством. Вирішено позитивно 3 звернення.
    Кожного дня спеціалісти приймальні зі звернень громадян спілкуються з мешканцями міста по телефону. Багато питань вирішуються позитивно, заявникам надаються необхідні роз’яснення, де які питання не відносяться до компетенції органів місцевого самоврядування.  Є питання, котрі потребують оперативного реагування та спеціалісти приймальні зі звернень громадян зв’язуються для їх вирішення зі спеціалістами інших установ та підприємств, до компетенції яких належать ці питання. Мешканці міста ставили запитання щодо ремонту телефону та радіо. Заявникам були надані відповідні роз’яснення згідно з діючим законодавством по зверненням громадян та надані відповідні доручення керівникам, а також фахівцям комунальних підприємств міста та міської ради.
    Фахівці приймальні зі звернень громадян постійно контролюють строки виконання звернень громадян та безпосередньо приймають участь у їх вирішенні.  С початку 2011 року не було жодного порушення строків надання відповідей заявникам згідно чинного законодавства.

                                                                                                                                                                           Головний фахівець
                                                                                                                                                                           загального відділу
                                                                                                                                                                           Галстян Г.Г.
 


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 3
переглядів: 18
візитів сьогодні: 2058
візитів всього: 592282