Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація про звернення громадян, які надійшли до Рубіжанської міської ради та її втконавчого комітету у 1 півріччі 2017 року

Робота зі зверненнями громадян у Рубіжанській міській раді та її виконавчому комітеті спрямована на забезпечення гарантування та реалізації конституційного права на звернення, викладеного у Конституції України, Законі України «Про звернення громадян», Законі України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указі Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заході щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, рекомендаціях обласної державної адміністрації, рішеннях виконавчого комітету Рубіжанської міської ради, дорученнях міського голови.

З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян ці питання були розглянуті на засіданні виконавчого комітету Рубіжанської міської ради  21.02.2017, за результатами розгляду прийнято відповідне рішення виконавчого комітету Рубіжанської міської ради від 21.02.2016 № 88 «Про підсумки  роботи із зверненнями громадян у Рубіжанській міській раді та її виконавчому комітеті у 2016 році».

За 1 півріччя 2017 року (станом на 26.06.2017) до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету надійшло 893 усних і письмових звернень громадян із пропозиціями, заявами та скаргами, що на 73 або 9% більше, ніж у аналогічному періоді 2016 року (820), з них: надійшло поштою - 566 (63%), на особистому прийомі - 109, що на 80 звернень менше, ніж у 1 півріччі 2016 року (189).

Розпорядженням міського голови від 26.12.2016 № 168 затверджений графік особистого прийому громадян міським головою, секретарем міської ради, першим заступником міського голови, заступниками міського голови та керуючим справами виконавчого комітету у 2017 році.

За 1 півріччя 2017 року міським головою проведено 12 особистих та виїзних прийомів, на яких прийнято 76 громадян, що на 65 менше, ніж у                    1 півріччі 2016 року (141).

За 1 півріччя 2017 року секретарем міської ради, першим заступником, заступниками міського голови та керуючим справами виконавчого комітету проведено 10  особистих прийомів, на яких розглянуто 33 звернення, що на 15 менше, ніж у 1 півріччі 2016 року (48).

Під час проведення особистих прийомів керівництвом Рубіжанської міської ради було забезпечено особистий розгляд та надання відповідей на звернення інвалідів війни. За 1 півріччя 2017 року до Рубіжанської міської ради надійшло 11  звернень від інвалідів війни.

Розпорядженням міського голови від 28.03.2016 № 28 затверджений графік виїзних прийомів громадян міським головою у 2017 році. Згідно з графіком за місцем проживання громадян у 1 півріччі 2017 року проведений 1 виїзний прийом на стадіоні «Хімік», в ході якого розглянуто 9  звернень.

Крім цього міський голова провів 6 зустрічей з мешканцями міста безпосередньо за місцем їх мешкання.

Графіки особистого та виїзного прийомів громадян надруковані в газеті “Рубіжанські новини”.

Особлива увага приділялась розгляду звернень від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

Від найменш соціально захищених категорій громадян у 1 півріччі                2017 року до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету надійшло 702 звернення, що на 57 більше, ніж у 1 півріччі 2016 року  (645) і складає 79% від загальної кількості звернень, в тому числі:

- від учасників та інвалідів війни, учасників війни, учасників бойових дій - 28 звернень  проти 45 у 1 півріччі 2016 року,  

- від інвалідів I, II, III групи, ветеранів праці, пенсіонерів, «дітей війни» -  647 звернень проти 571 у 1 півріччі 2016 році;

- від членів багатодітних сімей та одиноких матерів – 18 звернень  проти 45 у 1 півріччі 2016 року році,

- від учасників ЛА на ЧАЕС та осіб, постраждавши від Чорнобильської катастрофи – 9 проти 11 у 1 півріччі 2016 року.

У зверненнях до виконавчого комітету Рубіжанської міської ради громадянами було порушено 894 питання (у 1 півріччі 2016 року - 1253).

Більшість жителів міста у 1 півріччі 2017 року звернулось з питань комунального господарства (505 проти 550 у 1 півріччі 2016 року), зокрема: щодо ремонту покрівель, зрізу дерев, благоустрою території, тощо.

На другому місці - питання соціального захисту -  235  проти 354 у 1 півріччі 2016 року (надання матеріальної допомоги, отримання соціальних виплат, субсидій, надання адресної допомоги).

Колективних звернень отримано 199, що на 66 звернень більше, ніж у 1 півріччі 2016 року (133). Основними питаннями, порушеними у зверненнях, є експлуатація і ремонт житлового фонду.

 

 Із загальної кількості звернень 6% складають повторні звернення (50 звернень), у 1 півріччі 2016 року – 33. Більшість жителів звернулись з питань комунального господарства та трудових відносин. Усім заявникам, які звернулися повторно, надані роз’яснення згідно з діючим законодавством.

Від органів державної влади до Рубіжанської міської ради надійшло 192 звернення або 22% від загальної їх кількості ( у 1 півріччі 2016 року – 263), в тому числі:

від народних депутатів України - 9;

від Луганської обласної державної адміністрації – 22;

від ДУ «Луганський обласний контактний центр» - 161.

За результатами розгляду: із 893 звернення на 448 надано роз’яснення, відмовлено у задоволенні - 10, вирішено позитивно – 170, інше – 265. Анонімних звернень отримано 9.

Слід зазначити, що 10% питань, порушених у зверненнях громадян, не відносяться до компетенції місцевих органів влади, 88 звернень, згідно з законодавством, були направлені за належністю на розгляд іншім установам та організаціям.

З метою забезпечення більш широкого спілкування громадян з владою для вирішення нагальних проблем громадян розпорядженням міського голови від 28.12.2016 № 174 затверджено графік роботи прямої телефонної «гарячої лінії» у 2017 році. За 1 півріччя 2017 року проведено 7 «гарячих ліній», на які надійшло 13 звернень громадян. Мешканців міста турбували питання комунального господарства (зріз дерев, ремонт під’їздів, відновлення електропостачання),  зв’язку (якість надання послуг), земельних відносин (надання земельної ділянки) та інші.

Окремий напрям роботи – забезпечення доступу громадян до публічної інформації. У звітному періоді в рамках Закону України «Про доступ до публічної інформації» загальним відділом Рубіжанської міської ради за 1 півріччя 2017 року опрацьований 81 інформаційний запит. Інформація про роботу щодо забезпечення повно форматного доступу до публічної інформації регулярно оприлюднюються у відповідному розділі на офіційному сайті Рубіжанської міської ради.

Основними складовими інформаційної роботи виконавчого комітету Рубіжанської міської ради щодо забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення є наступні:

  • оприлюднення відповідної інформації на офіційному сайті Рубіжанської міської ради;
  • інформаційне забезпечення особистих прийомів громадян керівництвом Рубіжанської міської ради.

Засоби масової інформації міста докладно інформують про рішення, прийняті щодо роботи зі зверненнями громадян. Як приклад, публікації у газеті міської ради «Рубіжанські новини» про особисті та виїзні прийоми громадян у  Рубіжанській міській раді: «На личном приеме у городского головы» - «Рубіжанські новини» № 3, 20.01.2017; «У кого что болит, тот о том и говорит» № 8, 24.02.2017; «В центре внимания – коммунальные проблемы горожан» - «Рубіжанські новини» № 10, 10.03.2017, «Жилищный фонд устарел» - «Рубіжанські новини» № 11, 17.03.2017; «Ни одно обращение горожан не осталось без внимания» - «Рубіжанські новини» № 18, 05.05.2017, «Все обращения затрагивали проблемы протекания кровель в жилых домах» - «Рубіжанські новини» № 21, 26.05.2017.

На офіційному сайті міської ради у розділах «Інтернет-приймальня» - «Інформація приймальні зі звернень громадян» щотижня висвітлюється стан роботи зі зверненнями громадян у Рубіжанської міської ради та її виконавчому комітеті.

Ефективною формою прямого діалогу між владою та громадою є прямі радіоефіри керівництва Рубіжанської міської ради з проблемних питань, які проходили щотижня на міському  радіо за підтримки КП «ТРК «Рубіжне» в рамках передачі «В інтересах громади».

Щоденно працює приймальня за зверненнями громадян у кабінеті № 102  Рубіжанської міської ради, здійснюється контроль за термінами розгляду звернень громадян, додержанням графіку особистого та виїзних прийомів керівництвом Рубіжанської міської ради, за необхідністю – зворотний зв’язок з громадянами.

Робота із зверненнями громадян залишається пріоритетним напрямом у діяльності Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету, вживаються відповідні заходи щодо її вдосконалення.

 

 


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 3
переглядів: 10
візитів сьогодні: 3005
візитів всього: 545278