Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за період з 31.05.10 р. по 04.06.10 р.
   За період з 31.05.10 р. по 04.06.10 р. у виконавчий комітет Рубіжанської міської ради надійшло 21 письмове звернення громадян, у тому числі до вищих органів державної влади – 2 (Секретаріат Президента України та Державна Установа “Соціальний контактний центр”). На цьому тижні мешканці міста, звертаючись до вищих органів державної влади, ставили питання щодо незадовільної роботи комунальних підприємств міста та питання освіти. Особлива увага керівництвом міськради приділяється розгляду звернень від пільгової категорії громадян.

Від пільгових категорій громадян надійшло, у тому числі:
1 – від інвалідів ВВВ;
2 – від учасників ВВВ;
2 – від інвалідів 2 гр.;
1 – від інвалідів 3 гр.;
2 – від дитини війни;
1 – від ветеранів праці.

З 21 звернення: 3 – колективні.
З 21 звернення (26 питань):
10 – комунальні питання (ремонт доріг, зріз дерев, ремонт ліфту, каналізації та ін.);
1 – житлові питання;
7 – соціальні питання (надання матеріальної допомоги,);
3 – питання земельних відносин (надання земельної ділянки, спор між сусідами щодо межі, відновлення огорожі на межі земельної ділянки);
2 – питання освіти (надання місця у дитячому садку та отримання срібної медалі після закінчення школи);
2 – питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (щодо  отримання довідки з паспортного столу та питання захисту прав споживачів);
1 – інші питання (щодо водопостачання на с/т “Петрушка – 1”).


   Звернення розписані: міським головою Бусєнковим А.А. – 16; секретарем міської ради Арцевим Ю.М. – 5.
За цей період отримано 14 відповідей на письмові звернення, які отримані протягом травня та червня місяців, з них 1 – виконано, на 13 – надані роз’яснення керівниками управлінь міськради та комунальних підприємств міста.
   Протягом цього тижня фахівці приймальні зі звернень громадян обробили понад 10 звернень, які поступили по телефону. Мешканці міста ставили питання щодо газопостачання у домі, отримання пільгових медикаментів, пенсії та інші питання. По кожному зверненню заявникам надані відповідні роз’яснення згідно з діючим законодавством по зверненням громадян та надані відповідні доручення керівникам. Фахівці приймальні зі звернень громадян постійно контролюють строки виконання звернень громадян.

     

Спеціаліст 1 категорії 
загального відділу
Бєлік М.А.


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 6
візитів сьогодні: 2974
візитів всього: 545250