Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за період з 18.06.10 р. по 25.06.10 р.

За період з 14.06.10 р. по 18.06.10 р. у виконавчий комітет Рубіжанської міської ради надійшло 18 письмових звернень громадян. Від вищих органів державної влади отримано 3 звернення  (3 – від ДУ “Соціального контактного центру”). На цьому тижні мешканці міста, звертаючись до вищих органів державної влади, ставили, насамперед, питання щодо роз”яснення діючого законодавства з плати за опалення, про додаткові виплати та одержання трудової книжки.
      Особлива увага керівництвом міськради приділяється розгляду звернень від пільгової категорії громадян.
Від пільгових категорій громадян на цьому тижні надійшло, у тому числі:
1 – від учасника ВОВ;
2 – від інвалідів ВОВ;
1 – від інвалідів 2 гр.;
1 – від інвалідів 3 гр.;
2 – від дитини війни;
3 – від пенсіонерів;
З 18 письмових звернень: 4 – колективні.
З 18 звернень:
9 – комунальні питання (зріз дерев, капітальний ремонт відмостки дому, отримання довідки про состав сім”ї та інші питання);
5 – соціальні питання (надання матеріальної допомоги, виплата одноразової допомоги за 2004, 2007 та 2008рр.);
1 – питання торгівлі (щодо роз”яснення приватним підприємцям причини припинення діяльності КП “Ринок”);
1 –  питання архітектури (самовільна прибудова сусідами )
2 – питання праці (роз”яснення законодавства про  додаткові виплати, отримання трудової книжки).
Всі звернення розписані міським головою Бусєнковим А.А – 9 та секретарем міської ради - 9.
    За цей період отримано 6 відповідей на письмові звернення, які поступили до міськради протягом червня та липня місяців 2010 р., з них 2 – виконано, на 4 звернення заявникам надані обґрунтовані роз’яснення керівниками управлінь міськради та комунальних підприємств міста.
     Протягом цього тижня фахівці приймальні зі звернень громадян обробили 7 звернень, які поступили по телефону. Мешканці міста ставили питання щодо ремонту радіолінії в південній частині міста, прибирання зрізаних гілок та інші питання. По кожному зверненню заявникам надані відповідні роз’яснення згідно з діючим законодавством по зверненням громадян та надані відповідні доручення керівникам.  
     Фахівці приймальні зі звернень громадян постійно контролюють строки виконання звернень громадян та безпосередньо приймають участь у їх вирішенні.   

Спеціаліст 1 категорії

загального відділу

Бєлік М.А.


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 3
переглядів: 7
візитів сьогодні: 2995
візитів всього: 545278