Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація «Про роботу зі зверненнями громадян у Рубіжанській міській раді та її виконавчому комітеті в 2016 році»

1. Загальна кількість звернень громадян

 

Проаналізувавши стан розгляду звернень громадян, що надійшли до  Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету у 2016 році можна зробити такі узагальнення.

Робота зі зверненнями громадян у Рубіжанській міській раді та її виконавчому комітеті спрямована на забезпечення гарантування та реалізації конституційного права на звернення, викладеного у Конституції України, Законі України «Про звернення громадян», Законі України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указі Президента України від 07.02.2008                        № 109/2008 “Про першочергові заході щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, рекомендаціях обласної державної адміністрації, рішеннях виконавчого комітету Рубіжанської міської ради, дорученнях міського голови.

З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян ці питання були розглянуті на засіданні виконавчого комітету Рубіжанської міської ради  15.03.2016, за результатами розгляду прийнято рішення виконавчого комітету Рубіжанської міської ради від 15.03.2016 № 59 «Про  роботу зі зверненнями громадян у Рубіжанській міській раді та її виконавчому комітеті у 2015 році».

За 2016 рік до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету надійшло 2011 усних і письмових звернень громадян із пропозиціями, заявами та скаргами, що на 552 або 38% більше, ніж у 2015 році (1459), з них: надійшло поштою - 1551 (77%), на особистому прийомі - 389, що на 218 звернень більше, ніж у 2015 році (171).

 

2. Надходження звернень громадян на особистому прийомі керівництва Рубіжанської міської ради

 

Розпорядженням міського голови від 08.02.2016 № 26 затверджений графік особистого прийому громадян міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови та керуючим справами виконавчого комітету у 2016 році.

За 2016 рік міським головою проведено 27 особистих та виїзних прийомів, на яких прийнято 273 громадянина, що на 249 більше, ніж у 2015 році (24).

За 2016 рік секретарем міської ради, заступниками міського голови та керуючим справами виконавчого комітету проведено 40  особистих та виїзних прийомів, на яких розглянуто 114 звернень, що на 57 менше, ніж у 2015 році (171).

Під час проведення особистих прийомів керівництвом Рубіжанської міської ради було забезпечено особистий розгляд та надання відповідей на звернення інвалідів війни. За 2016 рік до Рубіжанської міської ради надійшло 36  звернень від інвалідів війни (у 2015 році – 37).

Розпорядженням міського голови від 01.06.2016 № 98 затверджений графік виїзних прийомів громадян міським головою у II півріччі 2016 року. Згідно з графіком за місцем проживання громадня за 2016 рік проведено 4 виїзних прийоми: стадіон «Хімік», Рубіжанська загальноосвітня школа I - III ступенів № 4, КУВК «Школа - дитячий садок», філіал КУ «Палац культури», в ході яких розглянуто 36  звернень (у 2015 році – 25).

Графіки особистого та виїзного прийомів громадян надруковані в газеті “Рубіжанські новини”.

 

3. Надходження звернень від найменш соціально захищених категорій громадян

 

Особлива увага приділялась розгляду звернень від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

Від найменш соціально захищених категорій громадян у 2016 році до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету надійшло 778    звернень, що на 265 більше, ніж у 2015 році  (513) і складає 39% від загальної кількості звернень, в тому числі:

- від учасників та інвалідів війни,  учасників бойових дій - 91 звернення  проти 66 у 2015 році,  

- від інвалідів I, II, III групи, ветеранів праці, «дітей війни» - 626   звернень проти 421 у 2015 році;

- від членів багатодітних сімей та одиноких матерів - 61 звернення  проти 26 у 2015 році.

 

4. Тематика звернень

 

У зверненнях до виконавчого комітету Рубіжанської міської ради громадянами було порушено 2336 питань (у 2015 році - 1642).

Більшість жителів міста у 2016 році звернулось з питань комунального господарства (1115 проти 632 у 2015 році), зокрема: щодо ремонту покрівель, зрізу дерев, ремонту під’їздів, перерахунку оплати, тарифів, тощо.

На другому місці - питання соціального захисту -  671  проти 557 у 2015 році (надання матеріальної допомоги, отримання соціальних виплат, субсидій, надання адресної допомоги).

На третьому місці – питання житлової політики - 104 проти 70 у 2015 році (надання житла, у тому числі внутрішньо переселеним особам, кімнати у гуртожитку).

 

5. Колективні звернення

 

За 2016 рік письмових звернень на адресу керівництва Рубіжанської міської ради надійшло 1551 (у 2015 році – 1288). Колективних звернень отримано 199, що на 66 звернень більше, ніж у 2015 році (133). Основними питаннями, порушеними у зверненнях, є експлуатація й ремонт житлового фонду.

 

6. Повторні звернення

 

 Із загальної кількості звернень 3% складають повторні звернення (70            звернень), у 2015 році – 38. Більшість жителів звернулись з питань комунального господарства та трудових відносин. Усім заявникам, які звернулися повторно, надані роз’яснення згідно з діючим законодавством.

 

7. Надходження звернень від центральних органів влади

 

Від органів державної влади до Рубіжанської міської ради надійшло 560 звернення або 31% від загальної їх кількості ( у 2015 році – 452), в тому числі:

від Адміністрації Президента України – 5;

від народних депутатів України - 10;

від Луганської обласної державної адміністрації – 18;

від ДУ «Луганський обласний контактний центр» - 546.

За результатами розгляду: із 2011 звернень на 1089 надано роз’яснення, відмовлено у задоволенні - 67, вирішено позитивно – 628, інше – 227. Анонімних звернень отримано 16.

Слід зазначити, що 10% питань, порушених у зверненнях громадян, не відносяться до компетенції місцевих органів влади, 197 звернень, згідно з законодавством, були направлені за належністю на розгляд іншім установам та організаціям.

З метою забезпечення більш широкого спілкування громадян з владою для вирішення нагальних проблем громадян розпорядженням міського голови від 04.02.2016 № 23 затверджено графік роботи прямої телефонної «гарячої лінії»у 2016 році. За 2016 рік проведено 46 «гарячих ліній», на які надійшло 71 звернення громадян. Мешканців міста турбували питання комунального господарства (зріз дерев, освітлення вулиць, якість надання комунальних послуг), соціальні (надання пільг), зв’язку (робота радіо), земельних відносин, комунального майна та інші.

Розпорядженням міського голови від 12.01.2012 № 9 при виконавчому комітеті Рубіжанської міської ради створено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян. За 2016 рік проведено 1 засідання комісії, розглянуте 1 питання та прийнято відповідне рішення.

Одною з інноваційних форм роботи з населенням є Інтернет-приймальня, розташована на офіційному сайті Рубіжанської міської ради. Мешканці міста мали можливість звернутись з будь-яких питань та отримати відповідь щодо шляхів їх вирішення. За 2016 рік до Інтернет-приймальні надійшло 33 заяви, пропозиції та скарги (у 2015 році - 35).

Окремий напрям роботи – забезпечення доступу громадян до публічної інформації. У звітному періоді в рамках Закону України «Про доступ до публічної інформації» загальним відділом Рубіжанської міської ради опрацьовано 206 інформаційних запитів (у 2015 році – 137). Інформація про роботу щодо забезпечення повно форматного доступу до публічної інформації регулярно оприлюднюються у відповідному розділі на офіційному сайті Рубіжанської міської ради.

 

8. Висвітлення через засоби масової інформації матеріалів щодо організації роботи зі зверненнями громадян

 

Основними складовими інформаційної роботи виконавчого комітету Рубіжанської міської ради щодо забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення є наступні:

  • оприлюднення відповідної інформації на офіційному сайті Рубіжанської міської ради;
  • інформаційне забезпечення особистих прийомів громадян керівництвом Рубіжанської міської ради.

Засоби масової інформації міста докладно інформують про рішення, прийняті щодо роботи зі зверненнями громадян. Як приклад, публікації у газеті міської ради «Рубіжанські новини» про особисті та виїзні прийоми громадян у  Рубіжанській міській раді: «На личном приеме у городского головы побывал 31 житель города» - «Рубіжанські новини» № 5, 29.01.2016; «Большая часть обращений касалась вопросов коммунального хозяйства» № 9, 26.02.2016; «Городской голова общался с горожанами» - «Рубіжанські новини» № 16, 15.04.2016, «Городской голова Сергей Хортив провел личный прием граждан» - «Рубіжанські новини» № 25, 17.06.2016; «Ни одно обращение горожан не осталось без внимания» - «Рубіжанські новини» № 28, 08.07.2016, «Обсудили проблемы, наметили пути их решения» - «Рубіжанські новини» № 34, 19.08.2016, «Городской голова провел выездной прием граждан» - «Рубіжанські новини» № 38, 16.09.2016, «За помощью к городской власти», «Каждое обращение граждан – на контроле» - «Рубіжанські новини» № 41, 07.10.2016, «Ни один из вопросов не остался без внимания» - «Рубіжанські новини» № 48, 25.11.2016.

На офіційному сайті міської ради у розділах «Інтернет-приймальня» - «Інформація приймальні зі звернень громадян» щотижня висвітлюється стан роботи зі зверненнями громадян у Рубіжанської міської ради та її виконавчому комітеті.

Розпорядженням міського голови від 08.04.2016 № 72 затверджено Інструкцію з діловодства за зверненнями громадян у відділах, управліннях, інших виконавчих органах Рубіжанської міської ради.

Згідно з законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» міський голова провів 24 зустрічі з жителями міста, на яких він звітував про свою роботу за період з листопада 2015 року по листопад 2016 року. Також протягом 2016 року міський голова зустрічався с педагогічними колективами міста з питань реформування учбових закладів міста, функціонування Луганського медичного університету.

Ефективною формою прямого діалогу між владою та громадою є прямі радіоефіри керівництва Рубіжанської міської ради з проблемних питань, які проходили щотижня на міському  радіо за підтримки КП «ТРК «Рубіжне» в рамках передачі «В інтересах громади».

Щоденно працює приймальня зі звернень громадян у кабінеті № 102  Рубіжанської міської ради, здійснюється контроль за термінами розгляду звернень громадян, додержанням графіку особистого та виїзних прийомів керівництвом Рубіжанської міської ради, за необхідністю – зворотний зв’язок з громадянами.

Робота зі зверненнями громадян залишається пріоритетним напрямом у діяльності Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету, вживаються відповідні заходи щодо її вдосконалення.

 

 


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 18
візитів сьогодні: 1962
візитів всього: 593492