Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація про звернення громадян, що надійшли до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету за період з 12.12.2016 по 16.12.2016

За період з 12.12.2016 по 16.12.2016 до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету надійшло 28 усних та письмових звернення громадян, у тому числі на особистому прийомі до першого заступника міського голови Якуніна О.В. - 2, на пряму телефонну «гарячу» лінію міського голови  Хортіва С.І. – 6.

У зверненнях порушено 29 питань.

З урядової гарячої лінії зареєстровано 10 звернень, від Адміністрації Президента України – 1.

Серед отриманих звернень від пільгової категорії громадян надійшло:

 1 – від інваліда війни, 8 - від пенсіонерів, 1 – від дитини війни, 1 – від ветерана праці, 1 – від інваліда 1 гр., 1 – від інваліда 2 гр., 2 – від інвалідів 3 гр., серед яких 3 – колективних, 2 – повторних.

Із загальної кількості звернень 19 зареєстровано на адресу міського голови Хортіва С.І., 2 – на адресу першого заступника міського голови Якуніна О.В., 7 – на адресу заступника міського голови Сидоренкової Л.Р.

З комунальних питань зареєстровано 15 звернень, а саме: ремонт покрівель, ремонт опалення в квартирах, благоустрій території, оплата комунальних послуг, неякісне надання послуг, перевірка приладів обліку та інші.

Також заявники зверталися за вирішенням питань соціального захисту (надання субсидії, надання матеріальної допомоги для лікування, умови отримання соціальних виплат, терміни розгляду документів), житлових (надання житла), зв’язку (ремонт радіо), захисту прав споживачів та інші.

Вісім звернень згідно з законодавством були надіслані за належністю на розгляд для виконання до інших установ та організацій.

За цей період вирішені позитивно 4 звернення щодо ліквідації сміттєвого звалища, усунення пошкодження лінії провідного мовлення по пр. Переможців, призначення субсидії, усунення протікання водопровідної труби по вул. 30 років Перемоги, 12. На інші звернення надані роз’яснення згідно з діючим законодавством за звернення громадян.

Всі отримані звернення були розглянуті та надані відповідні доручення щодо уважного розгляду та виконання питань, поставлених у них громадянами.

 


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 15
візитів сьогодні: 1478
візитів всього: 593493