Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за період з 14.06.10 р. по 18.06.10 р.

  За період з 14.06.10 р. по 18.06.10 р. у виконавчий комітет Рубіжанської міської ради надійшло 11 письмових звернень громадян. Від вищих органів державної влади отримано 3 звернення  ( 2 – від  Адміністрації Президента України та 1 – від Луганської обласної державної адміністрації). На цьому тижні мешканці міста, звертаючись до вищих органів державної влади, ставили питання щодо незгоди з нарахуванням за комунальні послуги та діяльності житлово-будівельних кооперативів.
    Особлива увага керівництвом міськради приділяється розгляду звернень від пільгової категорії громадян.
Від пільгових категорій громадян на цьому тижні надійшло, у тому числі:
1 – від інвалідів 1 гр.;
1 – від інвалідів 2 гр.;
1 – від дитини війни;
1– від ветеранів праці;
1 – від пенсіонерів;
З 11 звернень: 2 – колективні.
З 11 звернень:
4 – комунальні питання (зріз дерев, оплата комунальних послуг, діяльність житлово-будівельних кооперативів);
5 – соціальні питання (надання матеріальної допомоги);
1 – питання торгівлі (щодо отримання дозволу на торгівлю);
1 – інші питання (щодо жорстокої поведінки з твариною).
Усі розписані міським головою Бусєнковим А.А.

    За цей період отримано 13 відповідей на усні та письмові звернення, які поступили до міськради протягом травня та червня місяців 2010 р., з них 1 – виконано, на 12 звернень заявникам надані обґрунтовані роз’яснення керівниками управлінь міськради та комунальних підприємств міста.
    Протягом цього тижня фахівці приймальні зі звернень громадян обробили понад 13 звернень, які поступили по телефону. Мешканці міста ставили питання щодо ремонту каналізації у квартирі, зрізу дерев, виплати регресу, отримання довідки для виплати пособія на народження дитини,  незгоди з будівництвом магазину, роботи радіо та інші питання. По кожному зверненню заявникам надані відповідні роз’яснення згідно з діючим законодавством по зверненням громадян та надані відповідні доручення керівникам. Два звернення, які поступили по телефону, фахівцями загального відділу разом з керівниками підприємств, було вирішено позитивно. Фахівці приймальні зі звернень громадян постійно контролюють строки виконання звернень громадян та безпосередньо приймають участь у їх вирішенні.   

 

Головний спеціаліст

загального відділу

Галстян Г.Г.


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 3
переглядів: 7
візитів сьогодні: 3286
візитів всього: 545342