Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація про звернення громадян, що надійшли до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету за період з 28.11.2016 по 02.12.2016

За період з 28.11.2016 по 02.12.2016 до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету надійшло 44 усних та письмових звернення громадян, у тому числі на виїзному прийомі до міського голови Хортіва С.І. – 14.

У зверненнях порушено 52 питання.

З урядової гарячої лінії зареєстровано 11 звернень.

Серед отриманих звернень від пільгової категорії громадян надійшло:

 11 - від пенсіонерів, 7 – від дітей війни, 5 – від ветеранів праці, 1 – від інваліда 2 гр., 1 – від одиноких матерів, 10 – від учасників ліквідації аварії на ЧАЕС, 1 – від особи, постраждалої від Чорнобильської катастрофи, серед яких 3 – колективних, 1 – повторне.

Із загальної кількості звернень 34 зареєстровано на адресу міського голови Хортіва С.І., 1 – на адресу заступника міського голови  Ткачука В.С., 9 – на адресу заступника міського голови Сидоренкової Л.Р.

З комунальних питань зареєстровано 24 звернення, а саме: ремонт покрівель, освітлення вулиць, благоустрій території, оплата комунальних послуг, ремонт каналізації, ремонт трубопроводу холодної води, ремонт доріг, зріз дерев, встановлення знаків, що забороняють проїзд автомашин у двір, відсутність послуг та інші.

Також заявники зверталися за вирішенням питань соціального захисту (надання субсидії, надання матеріальної допомоги для лікування, надання адресної допомоги, надання довідки переселенця, виплати соціальної допомоги, терміни розгляду документів), земельних відносин та інші.

Два звернення згідно з законодавством були надіслані за належністю на розгляд для виконання до інших установ та організацій.

За цей період вирішені позитивно 35 звернень щодо надання матеріальної допомоги для лікування, ремонту каналізації, призначення субсидії на опалювальний період, відновлення бордюрного каменю, реєстрації у житловому приміщенні, забезпечення твердим паливом (дровами), зрізу дерев. На інші звернення надані роз’яснення згідно з діючим законодавством за звернення громадян.

Всі отримані звернення були розглянуті та надані відповідні доручення щодо уважного розгляду та виконання питань, поставлених у них громадянами.

 


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 10
візитів сьогодні: 1702
візитів всього: 545458