Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація про звернення громадян, що надійшли до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету за період з 21.11.2016 по 25.11.2016

За період з 21.11.2016 по 25.11.2016 до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету надійшло 40 усних та письмових звернень громадян, у тому числі на пряму телефонну «гарячу» лінію до секретаря міської ради Соловйова В.І. – 1.

У зверненнях порушено 42 питання.

З урядової гарячої лінії зареєстровано 13 звернень, від Рубіжанського міського відділу прокуратури – 1.

Серед отриманих звернень від пільгової категорії громадян надійшло:

 1 – від учасника бойових дій, 6 - від пенсіонерів, 3 – від дітей війни, 4 – від ветеранів праці, 2 – від інвалідів 1 гр., 2 – від інвалідів 2 гр., 1 – від інваліда 3 гр., 2 – від багатодітних сімей, 2 – від одиноких матерів, серед яких 3 – колективних, 1 – повторне.

Із загальної кількості звернень 26 зареєстровано на адресу секретаря міської ради Соловйова В.І., 1 – на адресу першого заступника міського голови Якуніна О.В., 13 – на адресу заступника міського голови Сидоренкової Л.Р.

З комунальних питань зареєстровано 12 звернень, а саме: ремонт покрівель, освітлення вулиць, оплата комунальних послуг, ремонт каналізації, ремонт трубопроводу холодної води, зріз дерев та інші.

Також заявники зверталися за вирішенням питань соціального захисту (надання субсидії, надання матеріальної допомоги для лікування, надання адресної допомоги, надання довідки переселенця, виплати соціальної допомоги, направлення до заклади соціального захисту), зв’язку (робота радіо), законності та охорони правопорядку (вирішення стосунків у сім’ї, отримання паспорту громадянина України, захист прав споживачів), архітектури (незгода з будівельними роботами у житловому будинку) та інші.

Сім звернень згідно з законодавством були надіслані за належністю на розгляд для виконання до інших установ та організацій.

За цей період вирішені позитивно 3 звернення щодо захисту прав споживачів (повернення коштів за неякісний товар), наладки опалення у квартирі, надання адресної допомоги внутрішньо переселеним особам. На інші звернення надані роз’яснення згідно з діючим законодавством за звернення громадян.

Всі отримані звернення були розглянуті та надані відповідні доручення щодо уважного розгляду та виконання питань, поставлених у них громадянами.

 


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 8
візитів сьогодні: 2143
візитів всього: 545426