Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація про звернення громадян, що надійшли до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету за період з 14.11.2016 по 18.11.2016

За період з 14.11.2016 по 18.11.2016 до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету надійшло 19 усних та письмових звернень громадян, у тому числі на особистому прийомі до першого заступника міського голови Якуніна О.В. – 4.

У зверненнях порушено 26 питань.

З урядової гарячої лінії зареєстровано 11 звернень, від депутата Рубіжанської міської ради – 1.

Серед отриманих звернень від пільгової категорії громадян надійшло:

 4 - від пенсіонерів, 3 – від дітей війни, 4 – від ветеранів праці, 2 – від інвалідів 1 гр., 1 – від інваліда 2 гр., 1 – від багатодітної сім’ї, серед яких 2 – колективних, 1 – повторне.

Із загальної кількості звернень 8 зареєстровано на адресу секретаря міської ради Соловйова В.І., 3 – на адресу першого заступника міського голови Якуніна О.В., 8 – на адресу заступника міського голови Сидоренкової Л.Р.

З комунальних питань зареєстровано 9 звернень, а саме: ремонт покрівель, ремонт опалення у квартирах, ремонт каналізації, благоустрій території, вивіз сміття, зріз дерев та інші.

Також заявники зверталися за вирішенням питань соціального захисту (надання субсидії, надання матеріальної допомоги для лікування, надання адресної допомоги, закріплення за соціальним працівником, надання довідки переселенця), охорони здоров’я (госпіталізація, дії медичного персоналу), законності та охорони правопорядку (посягання на власність) та інші.

Три звернення згідно з законодавством були надіслані за належністю на розгляд для виконання до Рубіжанського відділу поліції та Рубіжанського РЕМ ТОВ «ЛЕО».

За цей період вирішені позитивно 9 звернень щодо захисту прав споживачів (повернення коштів за неякісні послуги), надання твердого палива, призначення субсидії на опалювальний період, реєстрації за місцем проживання, наладки опалення в квартирі. На інші звернення надані роз’яснення згідно з діючим законодавством за звернення громадян.

Всі отримані звернення були розглянуті та надані відповідні доручення щодо уважного розгляду та виконання питань, поставлених у них громадянами.

 


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 3
переглядів: 10
візитів сьогодні: 2811
візитів всього: 545290