Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за період з 07.06.10 р. по 11.06.10 р.
    За період з 07.06.10 р. по 11.06.10 р. у виконавчий комітет Рубіжанської міської ради надійшло 33 усних та письмових звернень громадян, у тому числі на особистому прийомі міського голови – 19. Від вищих органів державної влади отримано 1 звернення  ( Державна Установа “Соціальний контактний центр”) щодо виплати заборгованості по заробітній платні на хімічному заводі “Південний”.
   Особлива увага керівництвом міськради приділяється розгляду звернень від пільгової категорії громадян.

Від пільгових категорій громадян надійшло, у тому числі:
1 – від учасників ВВВ;
3 – від інвалідів 2 гр.;
2 – від інвалідів 3 гр.;
5 – від дитини війни;
6 – від ветеранів праці;
2 – від пенсіонерів;
1 – від самотніх матерів;
1 – від багатодітних сімей.
З 33 звернень: 7 – колективні, 3 – повторні.
З 33 звернень (36 питань):
14 – комунальні питання (ремонт дахів, каналізації, ремонт квартир, установка газових лічильників, оплата комунальних послуг та ін.);
1 – житлові питання;
12 – соціальні питання (пенсійні питання, надання матеріальної допомоги);
1 – питання земельних відносин (щодо межі земельної ділянки);
1 – питання освіти (надання міста у дитячому садку дитині з багатодітної сім’ї);
2 – питання праці (працевлаштування);
1 – питання транспорту (щодо дотримання графіку руху міського автобуса маршруту № 115);
2 – питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (щодо  захисту прав споживачів та ін.);
2 – інші питання (щодо водопостачання на с/т “Петрушка – 1” та отримання паспорту громадянина Російської Федерації).
Звернення розписані: міським головою Бусєнковим А.А. – 19; секретарем міської ради Арцевим Ю.М. – 14.


    За цей період отримано 28 відповідей на усні та письмові звернення, які поступили до міськради з початку року, з них 15 – виконано, на 13 – надані обґрунтовані роз’яснення керівниками управлінь міськради та комунальних підприємств міста.
     Протягом цього тижня фахівці приймальні зі звернень громадян обробили понад 15 звернень, які поступили по телефону. Мешканці міста ставили питання щодо незгоди з відключенням електроенергії у домі, ремонту даху, установки дорожнього знаку у дворі, своєчасного отримання пенсії, обслуговування у територіальному центрі та інші питання. По кожному зверненню заявникам надані відповідні роз’яснення згідно з діючим законодавством по зверненням громадян та надані відповідні доручення керівникам. Фахівці приймальні зі звернень громадян постійно контролюють строки виконання звернень громадян та безпосередньо приймають участь у їх вирішенні.   

 

Головний спеціаліст

загального відділу

Галстян Г.Г.


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 3
переглядів: 5
візитів сьогодні: 1657
візитів всього: 545442