Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація про звернення громадян, що надійшли до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету за період з 07.11.2016 по 11.11.2016

За період з 07.11.2016 по 11.11.2016 до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету надійшло 43 усних та письмових звернень громадян, у тому числі на особистому прийомі до міського голови Хортіва С.І. – 9, до секретаря міської ради Соловйова В.І. – 5.

У зверненнях порушено 53 питання.

З урядової гарячої лінії зареєстровано 6 звернень, з телефонної «гарячої» лінії Луганської ОДА – 3, з Луганської ОДА – 1.

Серед отриманих звернень від пільгової категорії громадян надійшло:

 1 – від учасника війни, 2 – від інвалідів війни, 10 - від пенсіонерів, 5 – від дітей війни, 8 – від ветеранів праці, 1 – від інваліда 1 гр., 1 – від інваліда 2 гр., серед яких 6 – колективних, 2 – повторних.

Із загальної кількості звернень 37 зареєстровано на адресу міського голови Хортіва С.І., 1 – на адресу секретаря міської ради Соловйова В.І., 2 – на адресу першого заступника міського голови Якуніна О.В., 3 – на адресу заступника міського голови Сидоренкової Л.Р., 1 – на адресу керуючого справами виконавчого комітету Арцева Ю.М.          

Найбільша кількість звернень зареєстрована з комунальних питань, а саме: ремонт покрівель, ремонт опалення у квартирах, ремонт ліфтів, зріз дерев, ремонт каналізації, благоустрій території, вивіз сміття, зріз дерев, оплата комунальних послуг, ремонт квартири. Якість комунальних послуг та інші. Таких звернень зареєстровано 28.

Також заявники зверталися за вирішенням питань соціального захисту (призначення пенсії, надання субсидії, надання матеріальної допомоги для лікування, надання довідки переселенця, закріплення за соціальним працівником), житлових (надання житла переселенцям), торгівлі (реалізація продукції), праці та заробітної плати (звільнення з посади), законності та охорони правопорядку (захист прав споживачів, прописка) та інші.

Три звернення згідно з законодавством було надіслано за належністю на розгляд для виконання до інших установ та організацій.

Всі отримані звернення були розглянуті та надані відповідні доручення щодо уважного розгляду та виконання питань, поставлених у них громадянами.

 


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 3
переглядів: 15
візитів сьогодні: 1496
візитів всього: 593493