Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація про звернення громадян, що надійшли до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету за період з 24.10.2016 по 28.10.2016

За період з 24.10.2016 по 28.10.2016 до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету надійшло 51 усне та письмове звернення громадян, у тому числі на особистому та виїзних прийомах до першого заступника міського голови Якуніна О.В. – 4, на пряму телефонну «гарячу» лінію до міського голови Хортіва С.І. – 1.

У зверненнях порушено 54 питання.

З урядової гарячої лінії зареєстровано 23 звернення, з телефонної «гарячої» лінії Луганської ОДА – 1, від депутата Рубіжанської міської ради – 1.

Серед отриманих звернень від пільгової категорії громадян надійшло:

 3 – від учасників бойових дій, 14 - від пенсіонерів, 1 – від дитини війни, 1 – від ветерана праці, 2 – від інвалідів 1 гр., 2– від інвалідів 2 гр., 3 – від інвалідів 3 гр., 1 – від багатодітної сім’ї, серед яких 5 – колективних, 1 – повторне.

Із загальної кількості звернень 27 зареєстровано на адресу міського голови Хортіва С.І., 12 – на адресу першого заступника міського голови Якуніна О.В., 12 – на адресу заступника міського голови Сидоренкової Л.Р.            

Найбільша кількість звернень зареєстрована з комунальних питань, а саме: ремонт покрівель, зріз дерев, освітлення вулиць, благоустрій території, ремонт доріг, ремонт каналізації, відлов безпритульних собак, якість комунальних послуг та їх відсутність та інші. Таких звернень зареєстровано 26.

Також заявники зверталися за вирішенням питань соціального захисту (надання субсидії, надання пільг, надання матеріальної допомоги для лікування, невиплата та перевод соціальних виплат, опікунство, закріплення за соціальним працівником), культури (проведення культурних заходів), діяльності органів місцевого самоврядування (якість роботи спеціалістів), законності та охорони правопорядку (захист прав споживачів), зв’язку (робота радіо), транспорту (графік руху дизель-поїздів).

Два звернення згідно з законодавством було надіслано за належністю на розгляд для виконання до керівництва Рубіжанської ділянки газових мереж та вокзалу станції «Рубіжне».

За минулий тиждень було виконано позитивно 27 звернень щодо отримання ордеру на зріз дерев, підключення газопостачання, надання пільгових медикаментів, надання матеріальної допомоги для лікування, захисту прав споживачів, ремонту покрівель, пуску опалення. На інші звернення надані роз’яснення згідно з чинним законодавством.

Всі отримані звернення були розглянуті та надані відповідні доручення щодо уважного розгляду та виконання питань, поставлених у них громадянами.

 


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 9
візитів сьогодні: 6491
візитів всього: 545203