Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація про звернення громадян, що надійшли до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету за період з 17.10.2016 по 21.10.2016

За період з 17.10.2016 по 21.10.2016 до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету надійшло 50 усних та письмових звернень громадян, у тому числі на особистому прийомі до першого заступника міського голови Якуніна О.В. – 13.

У зверненнях порушено 61 питання.

З урядової гарячої лінії зареєстровано 19 звернень, від депутата Рубіжанської міської ради – 4.

Серед отриманих звернень від пільгової категорії громадян надійшло:

 1 – від інваліда війни, 1 – від учасника війни, 16 - від пенсіонерів, 2 – від дітей війни, 2 – від ветеранів праці, 2 – від інвалідів       1 гр., 1 – від інваліда 2 гр., 2 – від інвалідів 3 гр., серед яких 7 – колективних.

Із загальної кількості звернень 19 зареєстровано на адресу секретаря міської ради Соловйова В.І., 19 – на адресу першого заступника міського голови Якуніна О.В., 12 – на адресу заступника міського голови Сидоренкової Л.Р.            

Найбільша кількість звернень зареєстрована з комунальних питань, а саме: ремонт покрівель, зріз дерев, освітлення вулиць, ремонт колекторів опалення та холодної води, вивіз сміття, ремонт доріг, оплата за комунальні послуги та інші. Таких звернень зареєстровано 26.

Також заявники зверталися за вирішенням питань соціального захисту (надання субсидії, надання матеріальної допомоги для лікування, забезпечення твердим паливом, виплата соціальної допомоги, надання пільг), зв’язку (оплата за користування телефоном), охорони здоров’я (забезпечення пільговими медикаментами, відкриття аптеки), транспорту (зміна графіку руху автобусу, якість обслуговування пасажирів), культури (навчання в закладах культури), захисту прав споживачів та інші.

Чотири звернення згідно з законодавством було надіслано за належністю на розгляд для виконання до Рубіжанської дільниці газових мереж та до Рубіжанського відділу поліції.

За минулий тиждень було виконано позитивно 9 звернень щодо призначення субсидії, зрізу дерев, проведення дезінфекції підвального приміщення та отримання пільгових медикаментів.

Всі звернення було розглянуто та надано відповідні доручення заступникам міського голови, керівникам управлінь та відділів міської ради щодо уважного розгляду та виконання питань, поставлених у зверненнях громадян.

 


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 4
переглядів: 6
візитів сьогодні: 2454
візитів всього: 545416