Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація про звернення громадян, що надійшли до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету за період з 10.10.2016 по 13.10.2016

За період з 10.10.2016 по 13.10.2016 до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету надійшло 36 усних та письмових звернень громадян, у тому числі на особистих прийомах до секретаря міської ради Соловйова В.І. – 2, на особистому прийомі до першого заступника міського голови Якуніна О.В. – 4, на особистому прийомі до заступника міського голови Сидоренкової Л.Р. – 1.

У зверненнях порушено 44 питання.

З урядової гарячої лінії зареєстровано 9 звернень.

Серед отриманих звернень від пільгової категорії громадян надійшло:

 3 – від інвалідів війни, 7 - від пенсіонерів, 2 – від дітей війни, 4 – від ветеранів праці, 1 – від інваліда 1 гр., 2– від інваліда 2 гр., серед яких 5 – колективних, 2 – повторних.

Із загальної кількості звернень 22 зареєстровано на адресу секретаря міської ради Соловйова В.І., 5 – на адресу першого заступника міського голови Якуніна О.В., 5 – на адресу заступника міського голови Сидоренкової Л.Р., 4 – на адресу керуючого справами виконавчого комітету Арцева Ю.М.          

Найбільша кількість звернень зареєстрована з комунальних питань, а саме: покрівель, зріз дерев, освітлення вулиць, благоустрій території, ремонт доріг, ремонт зливної каналізації, поновлення газопостачання, ремонт балконів, ремонт трубопроводу холодної води, встановлення приладів обліку та інші. Таких звернень зареєстровано 26.

Також заявники зверталися за вирішенням питань соціального захисту (надання субсидії, надання матеріальної допомоги для лікування, забезпечення засобами реабілітації), зв’язку (оплата за користування телефоном) та інші.

Три звернення згідно з законодавством було надіслано за належністю на розгляд для виконання в інші установи та організації.

За минулий тиждень було виконано позитивно 7 звернень щодо виплати адресної допомоги, призначення субсидії, відновлення постачання електроенергії до гуртожитку, захисту прав споживачів.

Всі звернення було розглянуто та надано відповідні доручення заступникам міського голови, керівникам управлінь та відділів міської ради щодо уважного розгляду та виконання питань, поставлених у зверненнях громадян.

 


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 8
візитів сьогодні: 2241
візитів всього: 545153