Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за період з 17.05.10 р. по 21.05.10 р.

    За період з 17.05.10 р. по 21.05.10 р. у виконавчий комітет Рубіжанської міської ради надійшло 17 письмових звернень, у тому числі до вищих органів державної влади – 5 (Секретаріат Президента України, Секретаріат Кабінету Міністрів України, Державна установа “Соціальний контактний центр”). На цьому тижні мешканці міста, звертаючись до вищих органів державної влади, ставили, насамперед, питання щодо отримання заборгованості по заробітній платні, надання матеріальної допомоги на лікування, ремонту доріг та інші комунальні питання. Особлива увага керівництвом міськради приділяється розгляду звернень від пільгової категорії громадян.

Від пільгових категорій громадян надійшло, у тому числі:
4 – від інвалідів 2 гр.;
1 – від дитини війни;
1 – від ветеранів праці;
1 – від пенсіонерів;
1 – від одиноких матерів;
1 – від багатодітних сімей.
З 17 звернень: 3 – колективні.
З 17 звернень:
6 – комунальні питання (ремонт каналізації, ремонт даху, ремонт доріг, санітарний стан дому);
5 – соціальні питання (надання матеріальної допомоги,);
1 – питання транспорту (щодо відношення до пільгової категорії громадян в міському транспорті);
2 – питання праці (виплата заборгованості по заробітній платі);
1 – питання земельних відносин (вирішення земельного спору між сусідами);
1 – питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (щодо роботи кондиціонеру в магазіні);
1 – інші питання (плата за полив у садових товариствах).

Усі звернення розписані заступником міського голови Ромоновим В.М.
За цей період отримано 5 відповідей на письмові звернення, які отримані протягом квітня та травня місяців, з них 2 – виконано, на 3 – надані роз’яснення.

    Протягом цього тижня фахівці приймальні зі звернень громадян обробили понад 15 звернень, які поступили по телефону. Мешканці міста ставили питання щодо ремонту даху, вивозу сміття, відлову бродячих тварин (собак) та ін. По кожному зверненню заявникам надані відповідні роз’яснення згідно з діючим законодавством по зверненням громадян та надані відповідні доручення керівникам. Фахівці приймальні зі звернень громадян постійно контролюють строки виконання звернень громадян.      

 

Головний спеціаліст 
загального відділу
Галстян Г.Г.


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 13
візитів сьогодні: 1942
візитів всього: 593491