Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація про звернення громадян, що надійшли до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету за період з 12.09.2016 по 16.09.2016

За період з 12.08.2016 по 16.09.2016 до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету надійшло 46 усних та письмових звернень громадян, у тому числі на особистому прийомі до першого заступника міського голови Якуніна О.В. – 3, на пряму телефонну «гарячу» лінію до міського голови Хортіва С.І. – 2, на пряму телефонну «гарячу» лінію до першого заступника міського голови Якуніна О.В. – 1.

У зверненнях порушено 55 питань.

З урядової гарячої лінії зареєстровано 10 звернень, з телефонної «гарячої» лінії голови Луганської ОДА – 1, з Рубіжанського відділу прокуратури – 2, від депутата Рубіжанської міської ради – 1.

Серед отриманих звернень від пільгової категорії громадян надійшло:

3 – від інвалідів війни, 1 – від учасника війни, 10 - від пенсіонерів, 7 – від дітей війни, 1 – від ветерана праці, 4 – від інвалідів 1 гр., 1 – від інваліда 2 гр., серед яких 5 – колективних, 2 - повторних.

Із загальної кількості звернень 38 зареєстровано на адресу міського голови Хортіва С.І., 2 – на адресу першого заступника міського голови Якуніна О.В., 5 – на адресу заступника міського голови Сидоренкової Л.Р., 1 – на адресу секретаря міської ради Соловйова В.І.

Найбільша кількість звернень зареєстрована з комунальних питань, а саме: ремонт покрівель, зріз дерев, ремонт каналізації, відлов безпритульних собак, ремонт доріг, оплата комунальних послуг, ремонт під’їздів, ремонт автобусної зупинки, відновлення газопостачання та інші. Таких звернень зареєстровано 27.

Також заявники зверталися за вирішенням питань соціального захисту (надання субсидії, надання матеріальної допомоги для лікування, виплата соціальної допомоги), комунального майна, відкриття аптек, дотримання законності та охорони правопорядку (захист прав споживачів, отримання паспорту громадянина України), праці (надання архівної довідки, виплата заробітної плати, звільнення з посади) та інші.

П’ять звернень згідно з законодавством було надіслано за належністю на розгляд до інших установ та організацій.

За минулий тиждень було виконано позитивно 9 звернень щодо ремонтних робіт внутрішньо будинкових мереж централізованого водовідведення, призначення субсидії, зносу аварійного дерева та таке інше.

Всі звернення було розглянуто та надано відповідні доручення заступникам міського голови, керівникам управлінь та відділів міської ради щодо уважного розгляду та виконання питань, поставлених у зверненнях громадян.

 


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 3
переглядів: 8
візитів сьогодні: 2867
візитів всього: 545273