Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за період з 05.05.10 р. по 14.05.10 р.
    За період з 05.05.10 р. по 14.05.10 р. у виконавчий комітет Рубіжанської міської ради надійшло 12 письмових звернень, у тому числі до вищих органів державної влади – 2 (Київський національний інститут стратегічних досліджень та Луганська обласна державна адміністрація). Мешканці міста, звертаючись до вищих органів державної влади, ставили, насамперед, питання щодо отримання медикаментів та участі у заходах, присвячених 65-річчю Перемоги.
    Особлива увага керівництвом міськради приділяється розгляду звернень від пільгової категорії громадян.
Від пільгових категорій громадян надійшло, у тому числі:

1 – від інвалідів ВВВ;
2 – від учасників ВВВ;
1 – від дитини війни;
4 – від пенсіонерів.
З 12 звернень: 3 – колективні.
З 12 звернень (13 питань):
5 – комунальні питання (ремонт каналізації, зріз дерев, заміна колектора водопостачання холодної води);
4 – соціальні питання (отримання медикаментів, надання матеріальної допомоги, у т.ч. до свята Перемоги, отримання слухового апарату);
3 – питання транспорту (зміна графіку руху міського пасажирського транспорту);
1 – інші питання.
З 12 звернень: 11 - розписано міським головою А.А.Бусєнковим, 1 – заступником міського голови Сидоренковой Л.Р.


   За цей період отримано 9 відповідей на письмові звернення, які отримані протягом квітня та травня місяців, з них 1 – виконано, на 8 – надані роз’яснення.
    Протягом цього тижня фахівці приймальні зі звернень громадян обробили понад 10 звернень, які поступили по телефону. Мешканці міста ставили питання щодо дотримання графіку роботи ринку в районі вул. Леніна, отримання допомоги до Дня Перемоги, надання медичної допомоги, відновлення газопостачання, ремонту радіо, ремонту даху та ін. По кожному зверненню заявникам надані відповідні роз’яснення згідно з діючим законодавством по зверненням громадян та надані відповідні доручення керівникам. Фахівці приймальні зі звернень громадян постійно контролюють строки виконання звернень громадян.      


Головний спеціаліст 
загального відділу
Галстян Г.Г.


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 3
переглядів: 22
візитів сьогодні: 1485
візитів всього: 593493