Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за період з 07.02.11 р. по 11.02.11 р.

За період з 07.02.11 р. по 11.02.11 р. у виконавчий комітет Рубіжанської міської ради надійшло 58 усних та письмових звернення громадян.

 

Із загальної кількості звернень:11 – колективні.

 

З вищих органів державної влади за цей період отримано 4 звернення з Адміністрації Президента України та ДУ «Урядовий контактний центр». Мешканці міста на цьому тижні звертались до вищих органів державної влади з питань незгоди с розміром оплати комунальних послуг та підвищенням цін на продукти харчування, а також виплати заробітної плати з АТП -10917.

 

Усі звернення попередньо були розглянуті у приймальні зі звернень громадян, на кожне звернення оформлена картка особистого прийому громадян та реєстраційно-контрольна картка згідно з інструкцією з діловодства.

 

Особлива увага керівництвом міськради приділяється розгляду звернень від інвалідів війни та праці, від пенсіонерів та ветеранів праці, від багатодітних сімей та самотніх матерів.

 

Від пільгових категорій громадян на цьому тижні надійшло, у тому числі:

 

3 – від інвалідів війни;

 

3 – від учасників ВОВ;

 

5 – від дитини війни;

 

13 – від пенсіонерів;

 

2 – від ветеранів праці;

 

2 – від інвалідів 1 гр.;

 

3– від інвалідів 2 гр.;

 

1 – від інвалідів 3 гр;

 

1 – від багатодітних сімей.

 

57 звернень розглянуті міським головою Козюбердою К.Г., 1 – заступником міського голови Арцевим Ю.М.

 

Із загальної кількості звернень (63 питання) з комунальних питань  зареєстровано 37 звернень щодо ремонту дахів, ремонту опалення, оплати комунальних послуг, відлову безпритульних собак, підключення енергопостачання у гуртожиток та ін.

 

На другому – соціальні питання (15 звернень щодо надання матеріальної допомоги на лікування, оформлення субсидії та перерахунку пенсії.).

 

Турбують мешканців міста питання дотримання законності та охорони правопорядку (отримано 2 звернення щодо патрулювання мешканцями міста разом з представниками міського відділу міліції вулиць міста та порушення правил мешкання у гуртожитку).

 

З житлових питань отримано 1 звернення щодо отримання ордеру на квартиру.

 

Не осталися без уваги й питання охорони здоровя, надійшло 2 звернення щодо отримання безоплатно медикаментів та обслуговування учасників ЛА на ЧАЄС у міській лікарні.

 

З питань праці зареєстровано 3 звернення щодо порушення законодавства про працю з боку приватного підприємця.

 

З питань земельних відносин надійшло 1 звернення про виділення земельної ділянки по вул. Комунарів.

 

Інші питання (2 звернення) стосувалися ліквідації підприємства по вул. Першотравневої та участі у міських заходах, присвячених 68 річниці визволення м. Рубіжного від фашистських загарбників, мешканців південної частини міста.

 

За цей період отримано 20 відповідей на усні та письмові звернення, які надійшли до виконавчого комітету міської ради протягом грудня 2010 р. та січня 2011 р., заявникам надані обґрунтовані роз’яснення керівниками та фахівцями міськради, а також комунальними підприємствами міста згідно з діючим законодавством. Вирішено позитивно 2 звернення, на останні – надані відповідні роз’яснення.

 

Кожного дня спеціалісти приймальні зі звернень громадян спілкуються з мешканцями міста по телефону. Багато питань вирішуються позитивно, заявникам надаються необхідні роз’яснення, де які питання не відносяться до компетенції органів місцевого самоврядування.  Є питання, котрі потребують оперативного реагування та спеціалісти приймальні зі звернень громадян зв’язуються для їх вирішення зі спеціалістами інших установ та підприємств, до компетенції яких належать ці питання. Протягом цього тижня спеціалісти приймальні зі звернень громадян обробили 4 звернення, які надійшли за телефоном. Мешканці міста ставили запитання щодо відновлення роботи ліфту, незгоди з відказом про призначення субсидії, скарги на сусідів, незгоди з встановленням автоматики на газовому обладнанні та ін. По кожному зверненню заявникам надані відповідні роз’яснення згідно з діючим законодавством по зверненням громадян та надані відповідні доручення керівникам, а також фахівцям комунальних підприємств міста та міської ради.

 

Фахівці приймальні зі звернень громадян постійно контролюють строки виконання звернень громадян та безпосередньо приймають участь у їх вирішенні.  С початку 2011 року не було жодного порушення строків надання відповіді заявникам згідно чинного законодавства.

 

 

 

                                                                                        Головний фахівець

 

                                                                                        загального відділу

 

                                                                                       Галстян Г.Г.


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 10
візитів сьогодні: 2972
візитів всього: 545250