Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за період з 31.01.11 р. по 04.02.11 р.

За період з 31.01.11 р. по 04.02.11 р. у виконавчий комітет Рубіжанської міської ради надійшло 65 усних та письмових звернення громадян, у тому числі на особистому прийомі у міського голови – 26.Із загальної кількості звернень: 9 – колективні, 2 – повторні.

З вищих органів державної влади за цей період отримано одне звернення з ДУ «Урядовий контактний центр» від інваліда 2 гр., мешканця міста, щодо проведення ремонтних робіт у домі.

Усі звернення попередньо були розглянуті у приймальні зі звернень громадян, на кожне звернення оформлена картка особистого прийому громадян та реєстраційно-контрольна картка згідно з інструкцією з діловодства.

Особлива увага керівництвом міськради приділяється розгляду звернень від інвалідів війни та праці, від пенсіонерів та ветеранів праці, від багатодітних сімей та самотніх матерів. 

Від пільгових категорій громадян на цьому тижні надійшло, у тому числі:

2 – від інвалідів війни;

4 – від учасників ВОВ;

8 – від дитини війни;

11 – від пенсіонерів;

3 – від ветеранів праці;

1 – від інвалідів 1 гр.;

5– від інвалідів 2 гр.;

2 – від інвалідів 3 гр;

1 – від самотніх матерів та багатодітних сімей.

Усі звернення розглянуті міським головою Козюбердою К.Г.

Із загальної кількості звернень на першому плані – комунальні питання (42 питання щодо ремонту дахів у житловому фонді, який обслуговує ТОВ «КК «КомЄнерго-Рубіжне», ремонту опалення, оплати комунальних послуг, відлову безпритульних собак та ін.).

На другому – соціальні питання (10 звернень щодо надання матеріальної допомоги на лікування, оформлення субсидії та перерахунку пенсії.).

Турбують мешканців міста питання дотримання законності та охорони правопорядку (отримано 3 звернення щодо захисту прав споживачів та патрулювання мешканцями міста разом з представниками міського відділу міліції вулиць міста).

З житлових питань отримано 4 звернення про надання житла та прописки у місті.

Не осталися без уваги й питання звязку (1 питання щодо відновлення роботи радіо).

З питань охорони здоровя надійшло 2 звернення щодо отримання безоплатно медикаментів та обслуговування учасників ЛА на ЧАЄС у міській лікарні.

За цей період отримано 8 відповідей на усні та письмові звернення, які надійшли до виконавчого комітету міської ради протягом грудня 2010 р. та січня 2011 р., заявникам надані обґрунтовані роз’яснення керівниками та фахівцями міськради, а також комунальними підприємствами міста згідно з діючим законодавством. Вирішено позитивно 2 звернення, на останні – надані відповідні роз’яснення.

Кожного дня спеціалісти приймальні зі звернень громадян спілкуються з мешканцями міста по телефону. Багато питань вирішуються позитивно, заявникам надаються необхідні роз’яснення, де які питання не відносяться до компетенції органів місцевого самоврядування.  Є питання, котрі потребують оперативного реагування та спеціалісти приймальні зі звернень громадян зв’язуються для їх вирішення зі спеціалістами інших установ та підприємств, до компетенції яких належать ці питання. Протягом цього тижня спеціалісти приймальні зі звернень громадян обробили 10 звернень, які надійшли за телефоном. Мешканці міста ставили запитання щодо безоплатного проїзду у міському транспорті, ремонту дахів, відказу у призначенні субсидії, ремонту системи опалення у квартирах, відсутності енергопостачання, зрізу аварійних дерев, надання пільг шахтарям та ін. По кожному зверненню заявникам надані відповідні роз’яснення згідно з діючим законодавством по зверненням громадян та надані відповідні доручення керівникам, а також фахівцям комунальних підприємств міста та міської ради.

Фахівці приймальні зі звернень громадян постійно контролюють строки виконання звернень громадян та безпосередньо приймають участь у їх вирішенні.  С початку 2011 року не було жодного порушення строків надання відповіді заявникам згідно чинного законодавства.

 

 

                                                                                        Головний фахівець

                                                                                        загального відділу

                                                                                       Галстян Г.Г.


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 4
переглядів: 17
візитів сьогодні: 1503
візитів всього: 593493