Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація про звернення громадян, що надійшли до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету за період з 06.06.2016 по 10.06.2016

За період з 06.06.2016 по 10.06.2016 до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету надійшло 55 усних та письмових звернень громадян, у тому числі на особистому та виїзному прийомах до міського голови  Хортіва С.І. – 32, на пряму телефонну «гарячу» лінію до міського голови Хортіва С.І. - 1, на пряму телефонну «гарячу» лінію до секретаря міської ради Соловйова В.І. – 2.

З ДУ «Урядовий контактний центр» зареєстровано 3 звернення, 1 – від Луганської ОДА, 1 – від помічника НДУ Іоффе Ю.Я.

Серед отриманих звернень від пільгової категорії громадян надійшло: 2 – від інвалідів війни, 14 - від пенсіонерів, 7 – від дітей війни, 7 – від ветеранів праці, 4 – від інвалідів 1 гр., 3 – від інвалідів 2 гр., 3 – від інвалідів 3 гр., 1 – від багатодітної сім’ї, 1 – від багатодітних сімей, 1 – від учасника ЛА на ЧАЕС, серед яких 6 – колективних, 4 – повторних.

Із загальної кількості звернень 51 зареєстровано на адресу міського голови Хортіва С.І., 2 – на адресу секретаря міської ради Соловйова В.І., 2 – на адресу заступника міського голови  Сидоренкової Л.Р.

Найбільш актуальними були звернення з вирішення комунальних проблем, а саме: ремонт покрівель, зріз дерев, ремонт ліфтів, благоустрій території, вивіз сміття, оплата комунальних послуг, ремонт під’їздів, санітарний стан будинків, ремонт квартир, балконів, відлов безпритульних собак, та інші. Таких звернень зареєстровано 29.

Мешканці міста також зверталися з соціальних питань (надання матеріальної допомоги, отримання довідок, опіка), житлових (надання житла, відселення), транспорту (зміна графіку руху автобусу), земельних відносин (надання земельної ділянки, наведення межі), сім’ї та молоді (надання оздоровчої путівки до дитячого табору), праці (надання архівної довідки, звільнення з посади), дотримання законності та охорони правопорядку (дотримання законодавства про тишу, захист прав споживачів, неприязні взаємовідносини у сім’ї, виконання рішення суду), архітектури (облаштування зупинки для автомобілів, порушення будівельних норм), та інші.

За цей період позитивно вирішено 16 звернень щодо надання матеріальної допомоги для лікування та захисту прав споживачів.

Всі звернення було розглянуто та надано відповідні доручення заступникам міського голови, керівникам управлінь та відділів міської ради щодо уважного розгляду та виконання питань, поставлених у зверненнях громадян.

 


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 11
візитів сьогодні: 1473
візитів всього: 545175