Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація про звернення громадян, що надійшли до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету за період з 11.04.2016 по 18.04.2016

За період з 11.04.2016 по 18.04.2016 до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету надійшло 46 усних та письмових звернення громадян, у тому числі на особистому прийомі у першого заступника міського голови Якуніна О.В. – 6, на особистому прийомі у заступника міського голови Сидоренкої Л.Р. – 1, на пряму телефонну «гарячу» лінію до міського голови Хортіва С.І. – 5, на пряму телефонну «гарячу» лінію до першого заступника міського голови Якуніна О.В. – 1.

У зверненнях порушено 62 питання.

З ДУ «Урядовий контактний центр» зареєстровано 18 звернень, електронних звернень – 2.

Серед отриманих звернень від пільгової категорії громадян надійшло: 1 – від учасника війни, 1 – від інваліда війни, 6 - від пенсіонерів, 2 – від ветеранів праці, 8 – від дітей війни, 2 - від інвалідів 1 гр., 5 – від інвалідів 2 гр., 2 – від інваліда 3 гр., 7 – від одиноких матерів, серед яких: 2 – повторних, 2 – колективних, 1 – анонімне.

Із загальної кількості звернень 25 зареєстровано на адресу першого заступника міського голови Якуніна О.В. – 7, на адресу заступника міського голови Сидоренкої Л.Р. – 1, на адресу керуючого справами виконавчого комітету Арцева Ю.М. – 13.

Найбільша кількість звернень надійшла з комунальних питань, а саме: ремонт покрівель, зріз дерев, благоустрій території, ремонт доріг, встановлення пристроїв обліку та інші. Таких звернень зареєстровано 31.     

Мешканці міста також зверталися з соціальних питань (надання матеріальної допомоги для лікування, невиплати соціальної допомоги, встановлення опіки, надання пільг), праці (затримка у виплаті заробітної плати, надання архівної довідки), архітектури (порушення будівельних норм), торгівлі (дії працівників сфери торгівлі), земельних відносин (надання земельної ділянки для будівництва) та інші.

Сім звернень згідно з законодавством було переслане за належністю на розгляд іншим установам та організаціям.

За цей період позитивно вирішено 2 звернення щодо ремонту каналізаційного колектору в домі та відновлення електропостачання.

Всі звернення було розглянуто та надано відповідні доручення заступникам міського голови, керівникам структурних підрозділів та управлінь міської ради щодо уважного розгляду та виконання питань, поставлених у зверненнях громадян.

 


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 8
візитів сьогодні: 2990
візитів всього: 545249