Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація про звернення громадян, що надійшли до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету за період з 04.04.2016 по 08.04.2016

За період з 04.04.2016 по 08.04.2016 до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету надійшло 54 усних та письмових звернення громадян, у тому числі на особистому прийомі у міського голови Хортіва С.І. – 14, на пряму телефонну «гарячу» лінію до секретаря міської ради Соловйова В.І. – 2, до на пряму телефонну «гарячу» лінію до міського голови Хортіва С.І. – 1.

У зверненнях порушено 66 питань.

З ДУ «Урядовий контактний центр» зареєстровано 10 звернень, з телефонної гарячої лінії Міністерства охорони здоров’я України – 1.

Серед отриманих звернень від пільгової категорії громадян надійшло:  3 – від учасників війни, 12 - від пенсіонерів, 3 – від ветеранів праці, 7 – від дітей війни, 6 - від інвалідів 1 гр., 3 – від інвалідів 2 гр., 1 – від інваліда 3 гр., серед яких 2 – повторних, 5 - колективних.

Із загальної кількості звернень 47 зареєстровано на адресу міського голови Хортіва С.І., на адресу секретаря міської ради Соловйова В.І. - 1, на адресу керуючого справами виконавчого комітету Арцева Ю.М. – 6.

Найбільша кількість звернень надійшла з комунальних питань, а саме: ремонт покрівель, зріз дерев, благоустрій території, ремонт доріг, ремонт ліфтів, ремонт під’їздів, безперебійної подачі електроенергії. Таких звернень зареєстровано 28.     

Мешканці міста також зверталися з соціальних питань (надання матеріальної допомоги для лікування, призначення субсидій, надання адресної допомоги переселенцям, надання гуманітарної допомоги, перерахунку пенсії, направлення до інтернату), житлових (надання житла), охорони здоров’я (забезпечення медичними препаратами), земельних відносин, праці (працевлаштування), освіти (створення позашкільних закладів) та інші.

Чотири звернення згідно з законодавством було переслане за належністю на розгляд іншим установам та організаціям.

За цей період позитивно вирішено 2 звернення щодо перерахунку житлової субсидії та усунення течі каналізації.

Всі звернення було розглянуто та надано відповідні доручення заступникам міського голови, керівникам структурних підрозділів та управлінь міської ради щодо уважного розгляду та виконання питань, поставлених у зверненнях громадян.

 


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 6
візитів сьогодні: 2124
візитів всього: 545426