Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за період з 15.03.10 р. по 19.03.10 р.

За період з 15.03.10 р. по 19.03.10 р. у виконавчий комітет Рубіжанської міської ради надійшло 14 звернень (15 питань) громадян, з них на особистому прийомі міським головою прийнято 6 громадян.
   Письмових звернень громадян отримано 8, з них 2 – з вищих органів державної влади ( Урядова “гаряча” телефонна лінія Секретаріату Кабінету Міністрів України та Луганська обласна державна адміністрація). Звертаючись до вищих органів державної влади, мешканців міста турбували, насамперед, питання розміру соціальної допомоги на дітей та неприязних взаємовідношень між сусідами.
   З 14 звернень, що надійшло за даний період, від пільгових категорій громадян надійшло, у тому числі:

1 – від учасників бойових дій;
1 – від пенсіонерів;
1 – від дитини війни;
1 – від інвалідів 1 гр.;
1 – від інвалідів 2 гр.;
1 – від інвалідів 3 гр.
  З 14 звернень (15 питань):
2 – з комунальних питань (щодо відсутності водопостачання; оплати за повірку приладів обліку холодної води);
3 – житлові питання;
4 - питання забезпечення законності та охорони правопорядку (щодо отримання паспорта громадянина України, захисут прав споживачів та інші);
6 – соціальні питання (отримання матеріальної допомоги, льгот)

Усі звернення розписані міським головою Бусєнковим А.А.
За даний період отримано 8 письмових відповідей на звернення громадян, отриманих протягом лютого та марта 2010 р. З них на 5 – дані роз’яснення,  3 – виконані. 5 звернень громадян озвучені міським головою на міському радіо в програмі “Діалог: громада – влада”.
   Протягом цього тижня спеціалісти приймальні зі звернень громадян обробили понад 10 звернень, які поступили по телефону. Мешканці міста ставили питання щодо надання житла, підключення електроенергії, усунення аварійних ситуацій, призначення субсидії, підключення радіо.
   По кожному зверненню заявникам надані роз’яснення згідно з діючого законодавства зі звернень громадян.  Строки виконання звернень громадян постійно контролюються фахівцями приймальні зі звернень громадян.                              

Головний фахівець
загального відділу
Галстян Г.Г.


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 6
візитів сьогодні: 2047
візитів всього: 545414