Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація про звернення громадян, що надійшли до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету за період з 15.02.2016 по 19.02.2016

За період з 15.02.2016 по 19.02.2016 до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету надійшло 72 усних та письмових звернення громадян, у тому числі на особистому прийомі у міського голови Хортіва С.І. - 24, на особистому прийомі у заступника міського голови Сидоренкової Л.Р. – 2, на пряму телефонну «гарячу» лінію до заступника міського голови Ткачука В.С. – 5, на пряму телефонну «гарячу» лінію до заступника міського голови Сидоренкової Л.Р. – 2.

У зверненнях порушено 89 питань.

З ДУ «Урядовий контактний центр» зареєстровано 12 звернень

Серед отриманих звернень від пільгової категорії громадян надійшло:  4 – від інвалідів війни, 3 – від учасників бойових дій, 16 - від пенсіонерів, 4 – від ветеранів праці, 2 - від інвалідів 1 гр., 3 - від інвалідів 2 гр., 4 – від інвалідів 3 гр., 7 – від дітей війни, 1 – від одинокої матері, серед яких 3 – колективних, 3 – повторних, 1 – неодноразове.

Із загальної кількості звернень 56 зареєстровано на адресу міського голови Хортіва С.І., 11 – на адресу заступника міського голови                    Сидоренкової Л.Р., 5 – на адресу заступника міського голови Ткачука В.С.

Найбільша кількість звернень надійшло з соціальних питань, а саме: надання матеріальної допомоги для лікування, призначення субсидій, соціальної допомоги, надання адресної допомоги переселенцям, надання пільг. Таких звернень зареєстровано 32.     

Мешканці міста також зверталися з комунальних питань (ремонт покрівель, освітлення вулиць, благоустрій території, зріз дерев, забезпечення електропостачанням, ремонт доріг, оплати комунальних послуг), житлових (надання житла), праці (працевлаштування, надання довідки про заробітну плату), дотримання законності та охорони правопорядку (захист прав споживачів, дотримання тиші у громадських місцях, дії працівників правоохоронних органів), архітектури (перепланування квартири), дітей та молоді (пристрій дитини в дитячий садок) та інші.

За звітний період вирішено позитивно 3 звернення щодо виплати адресної допомоги, призначення субсидії та ремонту системи опалення в квартирі.

Всі звернення було розглянуто та надано відповідні доручення заступникам міського голови та керівникам структурних підрозділів щодо уважного розгляду та виконання питань, поставлених у зверненнях громадян.

 


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 4
переглядів: 6
візитів сьогодні: 3004
візитів всього: 545280