Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація про роботу зі зверненнями громадян у Рубіжанській міській раді та її виконавчому комітеті в 2015 році

Відповідно до Плану організації виконання положень Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008, затвердженого Віце-прем’єр-міністром України від 14.02.2008 № 7960/1/1-08, п. 18.3 розділу 18 Регламенту виконавчого комітету Рубіжанської міської ради, затвердженого рішенням виконавчого комітету Рубіжанської міської ради від 25.01.2011 № 34 «Про нову редакцію Регламенту виконавчого комітету Рубіжанської міської ради» загальний відділ Рубіжанської міської ради повідомляє про стан організації роботи зі зверненнями громадян і вжиті заходи, спрямовані на забезпечення гарантування та реалізацію конституційного права на звернення за 2015 рік.

Робота зі зверненнями громадян у Рубіжанській міській раді та її виконавчому комітеті направлена на виконання вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указу Президента України від 07.02.2008                       № 109/2008 “Про першочергові заході щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, рекомендацій обласної державної адміністрації, рішень виконавчого комітету Рубіжанської міської ради, доручень міського голови.

З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян ці питання було  розглянуто на засіданні виконавчого комітету Рубіжанської міської ради  17.02.2015, за результатами розгляду прийнято рішення виконавчого комітету Рубіжанської міської ради від 17.02.2015 № 41 «Про  роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Рубіжанської міської ради в 2014 році».

За 2015 рік до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету надійшло 1459 усних і письмових звернень громадян із пропозиціями, заявами та скаргами, що на 376 або 26% більше, ніж у 2014 році (1083 ), з них: надійшло поштою - 1288 (88%), на особистому прийомі - 171, що на 44 звернення більше, ніж у 2014 році (127).

Розпорядженням міського голови від 13.02.2015 № 20 затверджено графік особистого прийому громадян секретарем міської ради, заступниками міського голови та керуючим справами виконавчого комітету на 2015 рік.

20.11.2015 приступив до своїх обов'язків міський голова Хортів С.І. За 2015 рік міським головою проведено два особистих прийому, на яких прийнято 24 громадянина.

За 2015 рік керівництвом Рубіжанської міської ради проведено 37  особистих прийомів, на яких розглянуто 171 звернення, що на 44 більше, ніж у 2014 році (127).

Безпосередньо до першого керівника під час особистих прийомів надійшло 120 звернень проти 49 у 2014 році, до заступників міського голови –  27 (у 2014 році – 51).

Під час проведення особистих прийомів керівництвом Рубіжанської міської ради було забезпечено особистий розгляд та надання відповідей на звернення інвалідів війни. За 2015 рік до Рубіжанської міської ради надійшло 37  звернень від інвалідів війни (у 2014 році – 23).

Розпорядженням міського голови від 28.05.2015 № 85 затверджено графік виїзних прийомів громадян секретарем міської ради у II півріччі 2015 року. За 2015 рік проведено 3 виїзних прийоми: район озера Ліньово, Рубіжанська загальноосвітня школа I - III ступенів № 4 і КУВК «Школа - дитячий садок», в ході яких розглянуто 25 звернень.

Графіки особистого та виїзного прийомів громадян надруковані в газеті “Рубіжанські новини”.

Особлива увага приділялась розгляду звернень від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

Від найменш соціально захищених категорій громадян у 2015 році до Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету надійшло 513   звернень, що на 257 більше, ніж у 2014 році  (256) і складає 35% від загальної кількості звернень, в тому числі:

від учасників та інвалідів війни,  учасників бойових дій - 66 звернень  проти 55 у 2014 році,  

від інвалідів I, II, III групи, ветеранів праці, «дітей війни» - 421   звернення проти 165 у 2014 році;

  • від членів багатодітних сімей та одиноких матерів - 26 звернень  проти 36 у 2014 році.

У зверненнях до виконавчого комітету Рубіжанської міської ради громадянами було порушено  1641 питання (у 2014 році - 1335).

Більшість жителів міста у 2015 році звернулось з питань комунального господарства (632 проти 485 у 2014 році), зокрема: щодо ремонту покрівель, якості комунальних послуг, перерахунку оплати, тарифів, зріза дерев, тощо.

На другому місці - питання соціального захисту -  557  проти 338 у 2014 році (надання матеріальної допомоги, отримання соціальних виплат, субсидій, надання адресної допомоги).

На третьому місці – питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку - 71 проти 55 у 2014 році.

За 2015 рік письмових звернень на адресу керівництва Рубіжанської міської ради надійшло 1288 (у 2014 році – 956). Колективних звернень отримано 133, що на 46 звернень більше, ніж у 2014 році (87). Основними питаннями, порушеними у зверненнях, є експлуатація й ремонт житлового фонду.

 Із загальної кількості звернень 3% складають повторні звернення (38            звернень), у 2014 році – 18. Більшість жителів звернулись з питань комунального господарства та трудових відносин. Усім заявникам, які звернулися повторно, надані роз’яснення згідно з діючим законодавством.

Від органів державної влади до Рубіжанської міської ради надійшло 452 звернення або 31% від загальної їх кількості ( у 2014 році – 462), в тому числі:

від Адміністрації Президента України – 3;

від народних депутатів України - 26;

від Луганської обласної державної адміністрації – 18;

від ДУ «Луганський обласний контактний центр» - 405.

За результатами розгляду: із 1459 звернень на 934 надано роз’яснення, відмовлено у задоволенні - 17, вирішено позитивно – 453, інше – 55. Анонімних звернень отримано 20.

Слід зазначити, що 7% питань, порушених у зверненнях громадян, не відносяться до компетенції місцевих органів влади, 99 звернень, згідно з законодавством, були направлені за належністю на розгляд іншім установам та організаціям.

З метою забезпечення більш широкого спілкування громадян з владою для вирішення нагальних проблем громадян розпорядженням міського голови від 13.02.2015 № 22 затверджено графік роботи прямої телефонної «гарячої лінії» керівництва Рубіжанської міської ради та її виконавчих органів. За 2015 рік проведено 10 «гарячих ліній», на які надійшло 22 звернення громадян. Мешканців міста турбували питання комунального господарства (благоустрій автобусних зупинок, вивіз сміття, оплати послуг, незадовільного опалення у квартирах, відлов бродячих собак), соціальні (надання пільг), зв’язку (якість роботи радіо), комунального майна та інші.

Розпорядженням міського голови від 05.03.2015 № 38 затверджено графік перевірок організації роботи за розглядом звернень громадян в управліннях та відділах Рубіжанської міської ради, комунальних підприємств міста в 2015 році. Згідно з цим розпорядженням спеціалістами загального відділу та юридичного відділу Рубіжанської міської ради проведено 8 перевірок стану роботи та організації контролю за розглядом звернень громадян.

За результатами перевірок встановлено, що керівниками управлінь та відділів Рубіжанської міської ради, комунальних підприємств міста за 2015 рік розглянуто 18686 (у 2014 році – 12025) усних та письмових звернень громадян, проведено 81 (у 2014 році – 1201) особистий прийом, прийнято 15191 (у 2014 році – 1283) мешканців міста. З 18686 звернень, розглянутих вищезазначеними керівниками, виконано позитивно - 9809 (в 2014 році - 7480), відмовлено у задоволенні – 31, на решту надані роз'яснення відповідно до чинного законодавства.

Під час перевірок не встановлено порушень вимог Закону України «Про звернення громадян».

За підсумками роботи зі зверненнями громадян у Рубіжанській міській раді, відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», загальний відділ Рубіжанської міської ради кожен місяць, у разі потреби, виносить на розгляд комісії з преміювання посадових осіб Рубіжанської міської ради інформацію про порушення термінів розгляду звернень громадян. Голова вищезазначеної комісії приймає відповідні рішення.

Розпорядженням міського голови від 12.01.2012 № 9 при виконавчому комітеті Рубіжанської міської ради створено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян. За 2015 рік проведено 1 засідання комісії, розглянуте 1 питання та прийнято відповідне рішення.

Одною з інноваційних форм роботи з населенням є Інтернет-приймальня, розташована на офіційному сайті Рубіжанської міської ради. Мешканці міста мали можливість звернутись з будь-яких питань та отримати відповідь щодо шляхів їх вирішення. За 2015 рік до Інтернет-приймальні надійшло 35 заяв, пропозицій та скарг (у 2014 році - 45).

Окремий напрям роботи – забезпечення доступу громадян до публічної інформації. У звітному періоді в рамках Закону України «Про доступ до публічної інформації» загальним відділом Рубіжанської міської ради опрацьовано 137 інформаційних запитів. Інформація про роботу щодо забезпечення повноформатного доступу до публічної інформації регулярно оприлюднюються у відповідному розділі на офіційному сайті Рубіжанської міської ради.

У 2015 році видано 192 розпорядження міського голови з адміністративно-господарських питань та питань зосновної діяльності. Також виконавчим комітетом Рубіжанської міської ради прийнято 271 рішення.

Загальним відділом (служба діловодства) зареєстровано у 2015 році 3944 вхідної кореспонденції та 3821 – вихідної.

Основними складовими інформаційної роботи виконавчого комітету Рубіжанської міської ради щодо забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення є наступні:

  • оприлюднення відповідної інформації на офіційному сайті Рубіжанської міської ради;
  • інформаційне забезпечення особистих прийомів громадян керівництвом Рубіжанської міської ради.

Засоби масової інформації міста докладно інформують про рішення, прийняті щодо роботи зі зверненнями громадян. Як приклад, публікації у газеті міської ради «Рубіжанські новини» про особисті прийоми громадян у  Рубіжанській міській раді: «Чтобы нормально и спокойно жилось людям в нашем городе» - «Рубіжанські новини» № 4, 23.01.2015; «Секретарь городского совета Дмитрий Мухтаров провел очередной личный прием граждан» № 8, 20.02.2015; «Вопросов и проблем у людей накопилось много, и хочется всем помочь» - «Рубіжанські новини» № 14, 03.04.2015, «Слово не расходится с делом» - «Рубіжанські новини» № 22, 29.05.2015; «Соберем все то, что растеряли» - «Рубіжанські новини» № 23, 05.06.2015, «На личном приеме» - «Рубіжанські новини» № 30, 24.07.2015, «До виконкому Рубіжанської міської ради в перший тиждень листопада надійшло 19 письмових звернень громадян», «Проблемы услышаны» - «Рубіжанські новини» № 47, 20.11.2015, «Обращения граждан будут рассматриваться непосредственно по месту их проживання, а не в кабинетах», «Городской голова провел прием граждан по личным вопросам» - «Рубіжанські новини» № 50, 11.12.2015.

На офіційному сайті міської ради у розділах «Інтернет-приймальня» - «Інформація приймальні зі звернень громадян» щотижня висвітлюється стан роботи зі зверненнями громадян у Рубіжанської міської ради та її виконавчому комітеті.

09.10.2015 спеціалістами загального відділу Рубіжанської міської ради на засіданні громадської ради при виконавчому комітеті Рубіжанської міської ради була доведена інформація про стан виконання запитів на отримання публічної інформації, які надійшли до Рубіжанської міської ради за 1 півріччя 2015 року.

30.06.2015 відбулась зустріч першого керівника Рубіжанської міської ради з мешканцями південної частини міста, де були озвучені проблемні питання зрізу дерев, виїзного прийому лікарів, установки знаків, що забороняють проїзд, роботи приватних перевізчиків.

24.11.2015 та 27.11.2015 міський голова спільно з керівниками УЖКГ та комунальними підприємствами міста зустрічався з мешканцями будинків по                       вул. Мєнделєєва, 14А; Калініна,2; 30 років Перемоги, 6; Леніна, 26; Б.Хмельницького, 86, де розглядались питання ремонту покрівель, а також аварійного стану внутрішньо квартальних тротуарів, обрізки дерев, ремонту водопроводу, проблеми освітлення та благоустрою вулиць.

16.12.2015 відбулась зустріч міського голови з громадськими організаціями міста з питань стихійної торгівлі, ринків, створення ОСМД.

Ефективною формою прямого діалогу між владою та громадою є прямі радіоефіри керівництва Рубіжанської міської ради з проблемних питань, які проходили кожен четвер на міському  радіо в рамках передачі «Влада і місто».

Щоденно працює приймальня зі звернень громадян у каб. № 102  Рубіжанської міської ради, здійснюється контроль за термінами розгляду звернень громадян, додержанням графіку особистого та виїзних прийомів керівництвом Рубіжанської міської ради, за необхідністю – зворотний зв’язок з громадянами.

Робота зі зверненнями громадян залишається пріоритетним напрямом у діяльності Рубіжанської міської ради та її виконавчого комітету, вживаються відповідні заходи щодо її вдосконалення.


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 9
візитів сьогодні: 2739
візитів всього: 545294