Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за період з 08.02.10 по 12.02.10
Інформація
на сайт міської ради щодо звернень громадян, які надійшли до виконавчого
комітету міської ради за період з 08.02.10 по 12.02.10


     За період з 08.02.10 р. по 12.02.10 р. у виконавчий комітет Рубіжанської міської ради надійшло 8  письмових звернень громадян, з них 2 – колективні, 2 – з вищих органів державної влади (державна установа “Соціальний контактний центр” – гаряча телефонна лінія Секретаріату Кабінету Міністрів України та Луганська обласна державна адміністрація). На цьому тижні, звертаючись до вищих органів державної влади, мешканців міста, насамперед, турбували питання щодо збільшення ставки єдиного податку для приватних підприємців та відкриття меморіального комплексу загиблим воїнам на Привольнянському плацдармі у 1943 р.
     Одно звернення розглянуто на особистому прийомі у секретаря міської ради Арцева Ю.М. стосовно ліквідації малого підприємства.
     З 8 звернень, що надійшли за даний період, від пільгових категорій громадян надійшло, у тому числі:
     1 – від інвалідів війни;
     1 – від учасників ВВВ;
     1 – від дитини війни;
     1 – від інвалідів 3 гр.
     Основними питаннями, викладеними в зверненнях громадян, є комунальні питання.
     З 8 звернень:
     3 – по комунальним питанням (капремонт квартири, стан тепло- та водопостачальних мереж та ін.);
     1 – по соціальному захисту (надання матеріальної допомоги);
     1 – питання культури та інші.
     З питань забезпечення законності та охорони правопорядку надійшло 2 звернення (стосовно шуму від очисних споруд ВАТ “РКТК” та звернення щодо захисту прав споживачів).
     З 8 звернень, 3 – розписані секретарем міської ради Арцевим Ю.М., 5 – міським головою Бусєнковим А.А.
     Протягом цього тижня фахівці приймальні зі звернень громадян обробили понад 10 звернень, які поступили по телефону. Громадяни ставили питання щодо захисту прав споживачів, своєчасного отримання пенсій, призначення субсидій, оплати за комунальні послуги та інші.
     По кожному зверненню заявникам надані роз’яснення згідно з діючим законодавством по зверненням громадян та надані відповідні доручення керівникам. Фахівці приймальні зі звернень громадян постійно контролюють строки виконання звернень громадян. З початку 2010 р. не було жодного порушення строку розгляду звернень громадян.

Головний фахівець

загального відділу

Галстян Г.Г.


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 5
переглядів: 8
візитів сьогодні: 4073
візитів всього: 545233