Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Рубіжанської міської ради за 9 місяців 2015 року.

Робота зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Рубіжанської міської ради проводиться відповідно до вимог діючого законодавства України про звернення громадян.
За 9 місяців 2015 року до Рубіжанської міської ради надійшло 1094 усних і письмових звернення громадян із пропозиціями, заявами та скаргами, що на 523 звернення більше, ніж за 9 місяців 2014 року.
У зверненнях до Рубіжанської міської ради громадянами було порушено 1262 питання (за 9 місяців 2014 року - 658).
Тематика отриманих звернень тісно пов’язана із традиційно важливими проблемами міста. У цьому зв’язку більшість звернень відображали такі проблеми:
соціального захисту населення - 390, серед яких найпоширенішими стали питання  надання матеріальної допомоги, пільг, отримання соціальних виплат, надання адресної допомоги, надання гуманітарної допомоги;
комунального господарства – 466. Насамперед - це питання ремонту покрівель, благоустрою території, ремонту доріг, оплати за житло та комунальні послуги, тарифів, відлову безпритульних собак;
земельних відносин – 24, а саме: вирішення конфліктів між сусідами з межі земельної ділянки, оренда та визначення права власності на земельну ділянку;
житлові -  58, з яких питання надання житлової площі.
праці і заробітної плати – 49, з яких актуальними були питання виплати заборгованості із заробітної плати;
дотримання законності та охорони правопорядку – 45, з яких питання захисту прав споживачів становлять майже 23 %.
За звітний період секретарем міської ради, заступниками міського голови та керуючим справами виконавчого комітету проведено 29 особистих прийомів, на яких розглянуто 152 звернення.
Безпосередньо до секретаря міської ради під час особистих прийомів надійшло 116 звернень, проти 23 за 9 місяців 2014 року, до заступників міського голови –  20.
Під час проведення особистих прийомів секретарем міської ради було забезпечено особистий розгляд та надання відповідей на звернення інвалідів війни. За 9 місяців 2015 року до Рубіжанської міської ради надійшло 3 звернення від інвалідів війни (за 9 місяців 2014 року – 4).
За 9 місяців 2015 року секретарем міської ради та заступниками міського голови проведено 9 прямих телефонних «гарячих» ліній, на яких розглянуто 20 звернень громадян. Мешканців міста турбували питання комунального господарства (благоустрій території, зріз дерев, ремонт тротуарів, прибирання сміття), земельних відносин (надання земельної ділянки), дотримання законності та охорони правопорядку (дотримання тиші у житловому кварталі).
44 звернення поступили повторно (за 9 місяців 2014 року – 54). Це питання про недостатнє фінансування робіт на проведення капітального ремонту покрівель, виплати заборгованості із заробітної плати. Усім заявникам, які звернулися повторно до міської ради, надані роз’яснення згідно з діючим законодавством.
Від центральних органів державної влади до Рубіжанської міської ради надійшло 339 звернень громадян, у тому числі:
від Адміністрації Президента України – 1;
від Луганської обласної державної адміністрації та її управлінь - 21;
від ДУ «Луганський обласний контактний центр» - 278;
від народних депутатів України – 22;
від прокуратури м.Рубіжне – 17.
Особлива увага приділялася розгляду звернень від громадян, які в першу чергу потребують соціального захисту і підтримки.
Від найменш соціально захищених категорій громадян за  9 місяців 2015 року отримано 158 звернень, у тому числі:
- від інвалідів, ветеранів праці, інших пенсіонерів  - 423  звернення;
- від учасників війни та бойових дій -  29 звернень;
- від учасників ліквідації аварії на ЧАЄС - 33 звернення.
Робота зі зверненнями громадян залишається пріоритетним напрямом у діяльності Рубіжанської міської ради, вживаються відповідні заходи щодо її вдосконалення.

 


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 19
візитів сьогодні: 1956
візитів всього: 593491