Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Про порядок подання та розгляду звернень громадян
  Начальник відділу обслуговування платників податків Ольга Урсова вкотре розповіла громадянам про їх право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності , засобів масової інформації, посадових осіб із пропозиціями (зауваженнями), скаргами, що стосуються їх статутної діяльності,  заявами (клопотаннями) щодо реалізації своїх прав та законних інтересів. 
 Відповідно до ЗУ № 393/96-ВР від 02.10.1996 року «Про звернення громадян» звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим (надісланим поштою або переданим громадянином). 
  У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою ст. 7 цього Закону. 
  Визначаються анонімними і не підлягають розгляду та вирішенню письмові звернення без зазначення місця проживання, не підписані автором (авторами), а також такі, з яких неможливо встановити авторство. 
Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше було вирішено по суті, а також ті звернення, терміни розгляду яких передбачено ст. 17 цього Закону та звернення осіб, визнаних судом недієздатними. Рішення про припинення розгляду такого звернення приймає керівник органу, про що повідомляється особі, яка подала звернення. 
  Забороняється відмова в прийнятті та розгляді звернення з посиланням на політичні погляди, партійну належність, стать, вік, віросповідання, національність громадянина, незнання мови звернення. Також забороняється направляти скарги громадян до розгляду тим органом або посадовим особам, дії чи рішення яких оскаржуються. 
 Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу встановлює необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів. 
  Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку. 
Прийом звернень громадян до Рубіжанської ОДПІ проводиться в Центрі обслуговування платників за адресою м-. Рубіжне ,вул.. Менделєєва 14б каб.7. 

Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 4
візитів сьогодні: 8032
візитів всього: 601448