Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Рубіжанської міської ради в 2014 році



Відповідно до Плану організації виконання положень Указу Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008, затвердженого Віце-прем’єр-міністром України від 14.02.2008 № 7960/1/1-08, виконавчий комітет повідомляє про стан організації роботи зі зверненнями громадян і вжиті заходи, спрямовані на забезпечення гарантування та реалізацію конституційного права на звернення за 2014 рік.
З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян ці питання були  розглянуті на засіданні виконавчого комітету Рубіжанської міської ради  04.02.2014 р., за результатами розгляду прийнято рішення виконавчого комітету Рубіжанської міської ради від 04.02.2014 р. № 44 «Про організацію роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Рубіжанської міської ради в 2013 році».
За 2014 р. до виконавчого комітету Рубіжанської міської ради надійшло 1083 усних і письмових звернень громадян із пропозиціями, заявами та скаргами, що на 162 або 13% менше, ніж у 2013 р. (1245 ), з них: надійшло поштою - 956 (88%), на особистому прийомі - 127, що на 25 звернень менше, ніж у 2013 р. (152).
Розпорядженням міського голови від 27.12.2013 р. № 182 затверджено графік особистого прийому громадян секретарем міської ради, заступниками міського голови та керуючим справами виконавчого комітету на 2014 рік.
За 2014 р. секретарем міської ради, заступниками міського голови та керуючим справами виконавчого комітету проведено  40  особистих прийомів, на яких розглянуто 127 звернень, що на 25 менше, ніж у 2013 р. (152).
Безпосередньо до секретаря міської ради під час особистих прийомів надійшло 49 звернень, проти 107 у 2013 р., до заступників міського голови –  51     (у 2013 р. – 45).
Під час проведення особистих прийомів секретарем Рубіжанської міської ради було забезпечено особистий розгляд та надання відповідей на звернення інвалідів війни. За 2014 рік до Рубіжанської міської ради надійшло 23  звернення від інвалідів війни (у 2013 р. – 32).
Розпорядженням міського голови від 14.10.2014 р. № 116 затверджено графік виїзних прийомів громадян секретарем міської ради та заступниками міського голови в установах і підприємствах міста на 2014 р. За 2014 р. проведено 2 виїзних прийоми: у «Зоря-сервіс плюс» «Палац культури» та у Рубіжанській загальноосвітній школі I - III ступенів № 4 і КУВК «Школа - дитячий садок», в ході яких розглянуто 11 звернень. Порушень графіку особистого прийому громадян не допускалося.
Графіки особистого та виїзного прийомів громадян надруковані в газеті “Рубіжанські новини”.
Особлива увага приділялась розгляду звернень від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.
Від найменш соціально захищених категорій громадян у 2014 році до виконавчого комітету Рубіжанської міської ради надійшло 256 звернень, що на 331 менше, ніж у 2013 р.  (587) і складає 24% від загальної кількості звернень, в тому числі:
– від учасників та інвалідів війни,  учасників бойових дій - 55 звернень  проти 98 у 2013 р.,  
– від інвалідів I, II, III групи, ветеранів праці, «дітей війни» - 165   звернень проти 462 у 2013 році;
–    від членів багатодітних сімей та одиноких матерів - 36 звернень  проти 27 у 2013 році.
У зверненнях до виконавчого комітету Рубіжанської міської ради громадянами було порушено  1335 питань (у 2013 р. - 1379).
Більшість жителів міста у 2014 році звернулось з питань комунального господарства (485 проти 569 у 2013 р.,), зокрема: щодо ремонту покрівель, ремонту системи опалення, перерахунку оплати за житлово-комунальні послуги, ремонту квартир, тощо.
На другому місті питання соціального захисту -  338  проти 424 у 2013 р. (надання матеріальної допомоги, пільг, отримання соціальних виплат, субсидій);
На третьому місці питання житлової політики - 61 проти 43 у 2013 р.
Слід відзначити зменшення кількості звернень з питань забезпечення законності та охорони правопорядку (55 проти 82 у 2013 р.).
Виконавчим комітетом Рубіжанської міської ради прийнято рішення про надання одноразової матеріальної допомоги на лікування 143 мешканцям міста на суму  45200  грн.
За 2014 р. письмових звернень на адресу керівництва виконавчого комітету Рубіжанської міської ради надійшло 956 (у 2013 р. – 1048). Колективних звернень отримано 87, що на 27 звернень менше, ніж у 2013 р. (114). Основними питаннями, порушеними у зверненнях, є експлуатація й ремонт житлового фонду.
 Із загальної кількості звернень 2% складають повторні звернення (18            звернень), у 2013 р. – 40. Більшість жителів звернулись з питань житлово-комунального господарства та питань праці. Усім заявникам, які звернулися повторно, надані роз’яснення згідно з діючим законодавством.
Від центральних органів державної влади до Рубіжанської міської ради надійшло 462 звернення або 43% від загальної їх кількості ( у 2013 р. – 359), в тому числі:
від Адміністрації Президента України - 2;
від Верховної Ради України – 1;
від Секретаріату Кабінету Міністрів України – 4;
від народних депутатів України - 9;
від Луганської обласної державної адміністрації – 19;
від ДУ «Луганський обласний контактний центр» - 427.
Із 1083 звернення на 718 надано роз’яснення, відмовлено у задоволенні - 36, вирішено позитивно – 287, анонімних – 42.
Слід зазначити, що 22% питань, порушених у зверненнях громадян, не відносяться до компетенції місцевих органів влади, 233 звернення, згідно з законодавством, були направлені за належністю на розгляд іншім установам та організаціям.
З метою забезпечення більш широкого спілкування громадян з владою для вирішення нагальних проблем затверджений графік роботи прямої телефонної «гарячої лінії» секретаря Рубіжанської міської ради, заступників міського голови та керуючого справами виконавчого комітету. За 2014 р. проведено 10 «гарячих ліній», на які надійшло 26 звернень громадян. Мешканців міста турбували питання комунального господарства (ремонт покрівель, відсутність опалення, благоустрій території, зріз дерев, ремонт автобусних зупинок, ремонт тротуарів, відлов безпритульних тварин),  зв’язку (відсутність телефонного зв’язку, якість роботи радіо), соціального захисту (перерахунок пенсій, пільговий проїзд у міському транспорті, отримання соціальних виплат, надання матеріальної допомоги), інші (отримання паспорту).
У листопаді відбулась зустріч секретаря міської ради в приміщенні виконавчого комітету Рубіжансько з мешканцями міста з проблемних питань щодо якості надання послуг з електропостачанням у м. Рубіжному. На зустрічі були присутні біля 200 мешканців м. Рубіжного.
Розпорядженням міського голови від 14.05.2014 р. № 66 затверджено графік перевірок управлінь Рубіжанської міської ради та комунальних підприємств міста щодо дотримання законодавства про звернення громадян та організації  належної роботи у 2014 р. Згідно з цим розпорядженням спеціалістами загального відділу Рубіжанської міської ради за 2014 р. проведено 11 перевірок стану роботи та організації контролю за розглядом звернень громадян.
За результатами перевірок встановлено, що керівниками управлінь Рубіжанської міської ради та комунальних підприємств міста за 2014 рік розглянуто 12025 (у 2013 р. – 13537) усних та письмових звернень громадян, проведений 1201 (у 2013 р. – 91) особистий прийом, прийнято 1283  (у 2013 р. – 102) мешканця міста. З 12025 звернень, розглянутих вищезазначеними керівниками, виконано 7480 (в 2013 р. - 8940), відмовлено у задоволенні – 32, на решту надані роз'яснення відповідно до чинного законодавства.
Під час перевірки встановлені порушення вимог ст.5 Закону України «Про звернення громадян» на 2 звернення в управлінні освіти Рубіжанської міської ради, вимог ст.20 Закону України «Про звернення громадян»: на 3 звернення в управлінні ЖКГ Рубіжанської міської ради, в КСТП «Рубіжнетеплокомуненерго» - на 2 звернення, в КП «Рубіжанське ПУВКХГ»  - на 1 звернення, в КП «Дорожньо-експлуатаційне підприємство» - на 1 звернення.
В КП «Житловий сервіс» порушені вимоги законодавства про звернення громадян»  на 3 звернення, зареєстрованих на підприємстві за період з 10.04.2014 р. по 29.12.2014 р., взагалі не надані для перевірки звернення громадян за період з 01.01.2014 р. по 09.04.2014 р.
За підсумками роботи зі зверненнями громадян у Рубіжанській міській раді, відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», загальний відділ Рубіжанської міської ради кожен місяць, у разі потреби, виносить на розгляд комісії з преміювання посадових осіб Рубіжанської міської ради інформацію про порушення термінів розгляду звернень громадян. Голова вищезазначеної комісії приймає відповідні рішення.
Розпорядженням міського голови від 12.01.2012 р. № 9 при виконавчому комітеті Рубіжанської міської ради створено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян. За 2014 р. проведено 1 засідання комісії, розглянуте 1 питання та прийнято відповідне рішення.
Одною з інноваційних форм роботи з населенням є Інтернет-приймальня, розташована на офіційному сайті Рубіжанської міської ради. Мешканці міста мали можливість звернутись з будь-яких питань та отримати відповідь щодо шляхів їх вирішення. За 2014 р. до Інтернет-приймальні надійшло 45 заяв, пропозицій та скарг (у 2013 році - 68).
Окремий напрям роботи – забезпечення доступу громадян до публічної інформації. У звітному періоді в рамках Закону України «Про доступ до публічної інформації» загальним відділом Рубіжанської міської ради опрацьований 41 інформаційний запит. Інформація про роботу щодо забезпечення повноформатного доступу до публічної інформації регулярно оприлюднюються у відповідному розділі на офіційному сайті Рубіжанської міської ради.
Основними складовими інформаційної роботи виконавчого комітету Рубіжанської міської ради щодо забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення є наступні:
-    оприлюднення відповідної інформації на офіційному сайті Рубіжанської міської ради;
-    інформаційне забезпечення особистих прийомів громадян секретарем Рубіжанської міської ради, заступниками міського голови.
Засоби масової інформації міста докладно інформують про рішення, прийняті щодо роботи зі зверненнями громадян. Як приклад, публікації у газеті міської ради «Рубіжанські новини» про особистий прийом громадян у виконавчому комітеті Рубіжанської міської ради: «Підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до міської ради в 2013 році» - «Рубіжанські новини» № 4, 24.01.2014; «Робота зі зверненнями громадян у Рубіжанській міській раді у 1 півріччі 2014 року» № 28, 11.07.2014; «Дмитрий Мухтаров провел выездной личный прием граждан» - «Рубіжанські новини» № 48, 28.11.2014, «Вопросы – ребром» - «Рубіжанські новини» № 51, 19.12.2014.
На офіційному сайті міської ради у розділах «Інтернет-приймальня» - «Інформація приймальні зі звернень громадян» щотижня висвітлюється стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Рубіжанської міської ради.
07.02.2014 р. спеціалістами загального відділу Рубіжанської міської ради на засіданні громадській раді при виконавчому комітеті Рубіжанської міської ради була доведена інформація про організацію роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Рубіжанської міської ради в 2013 році.
Ефективною формою прямого діалогу між владою та громадою є прямі радіоефіри секретаря Рубіжанської міської ради та заступників міського голови з мешканцями міста з проблемних питань, які проходили щотижня на міському  радіо в рамках передачі «Влада і місто».
Щоденно працює приймальня зі звернень громадян у виконавчому комітеті Рубіжанської міської ради, здійснюється контроль за додержанням графіку особистого та виїзних прийомів громадян за місцем проживання  керівництвом виконавчого комітету Рубіжанської міської ради.
Робота зі зверненнями громадян залишається пріоритетним напрямом у діяльності виконавчого комітету Рубіжанської міської ради, вживаються відповідні заходи щодо її вдосконалення.

 


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 7
візитів сьогодні: 1653
візитів всього: 545441