Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація про звернення громадян, що надійшли до виконавчого комітету Рубіжанської міської ради за період з 22.01.2015 по 29.01.2015

За період з 22.01.2015 по 29.01.2015 до виконавчого комітету Рубіжанської міської ради надійшло 38 письмових та усних звернень громадян, у тому числі на особистому прийомі у секретаря міської ради Мухтарові Д.Х. – 7.
У зверненнях порушено 42 питання.
Серед отриманих звернень від пільгової категорії громадян надійшло: 3 – від учасників ліквідації на ЧАЕС; 1 – від ветерана війни, 3 – від ветерана праці; 9 – від пенсіонерів; 3 – від дітей війни; 1 – від інваліда 1 гр.; 1 – від інваліда 3 гр.,  1 -  від багатодітної родини; серед яких: 3 – колективних.
Із загальної кількості звернень 22 зареєстровано на адресу секретаря міської ради Мухтарова Д.Х., 13 – на адресу заступника міського голови Сидоренкової Л.Р., 3 – на адресу заступника міського голови Подхватіліна П.А.
Найбільша кількість звернень надійшла з соціальних питань, а саме: надання адресної допомоги, надання довідки переселенця, надання соціальної допомоги, забезпечення пільговими медикаментами, пільгові перевозки пасажирів та інші.
Мешканці міста також зверталися з питань  комунального господарства
(неякісне надання послуг, забезпечення енергопостачанням, ремонт покрівель та інші ), житлових (надання житлової площі), праці (оплати заробітної плати), видачі архівної довідки, питання вирішення конфліктів між сусідами, дій медичного персоналу та інші.
П’ять  звернень було направлено на розгляд за належністю згідно з законодавством про звернення громадян до керівництва РМУ з ЕГГ ПАТ «Луганськгаз», Сєвєродонецького РЕМ ТОВ «Луганське енергетичне об’єднання», Рубіжанського міського відділу державної міграційної служби України в Луганській області.
Надійшло 1 анонімне звернення, яке, згідно з Законом України «Про звернення громадян» не підлягало розгляду.
Всі звернення, що надійшли, були розглянуті та надані відповідні доручення заступникам міського голови та керівникам структурних підрозділів виконавчого комітету щодо уважного розгляду питань, поставлених у зверненнях громадян.
         За цей період вирішено позитивно 8 звернень, а саме: щодо отримання довідки про тимчасову реєстрацію, заміни каналізаційної труби, повернення коштів за неякісний товар; взяття на облік особи, як вимушено переміщеної; виплати соціальної допомоги; присвоєння статусу вимушеного переселенця; виплати адресної допомоги.


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 16
візитів сьогодні: 1528
візитів всього: 593494