Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Звернення розглядаємо вчасно

         

 Як повідомили в Рубіжанський ОДПІ за 12 місяців 2014 року до Рубіжанської ОДПІ  надійшло 21 письмове звернення громадян,  з них  21заяв (100%), 0 скарг (0 %), 0 пропозицій (0%).

В аналогічному  періоді  минулого року було 11 звернень,в тому числі 1  колективне,  скарг не було.

Усього ОДПІ (в тому числі Кремінському відділенні) опрацьовано та надано відповіді без порушення терміну на 21 звернення громадян, а саме:

5- щодо надання роз’яснень по веденню обліку платниками, які знаходяться на спрощеній системі оподаткування;

     1- щодо обліку витрат при здійсненні підприємницької діяльності;

     2-  контрольно-перевірочна робота, стосовно проведення перевірки

     9- відомості щодо ухилення від оподаткування.

     2-щодо порядку видачі реєстраційного номеру та відмови від реєстраційного номеру відносно неповнолітньої дитини

Дано 8 роз’яснень та 13 звернень вирішено позитивно -  деякі факти ухилення від сплати податків підтвердились та на винних осіб складено протоколи про адміністративні правопорушення.

Факти ненадання відповідей на звернення громадян не зафіксовані. Всі звернення первинні.       

 Згідно затвердженого графіка в окремому приміщенні проводиться особистий прийом посадовими особами Рубіжанської об'єднаної ДПІ громадян, які записалися заздалегідь. Крім того, згідно з розпорядженням, проводиться виїзний особистий прийом громадян. Про графіки особистого прийому Рубіжанської ОДПІ та ви’їздні прийоми фахівці податкової інспекції повідомляють громадян через місцеві засоби масової інформації, на семінарах, лекціях, а також відповідна інформація розміщена на стендах Рубіжанської ОДПІ та дошках оголошень.

З початку 2014 року на особистий прийом  громадяни не зверталися.

Рубіжанською об’єднаною ДПІ постійно проводяться заходи, які забезпечують зворотний зв'язок податкових органів з громадськістю та упереджують надходження безпідставних заяв. На семінарах з платниками податків, засіданнях «круглого столу», під час зустрічей з трудовими колективами та сеансів «гарячих» телефонних ліній розглядається питання, щодо порядку розгляду звернень громадян.

Так з початку  2014 року фахівцями Рубіжанської ОДПІ було проведено 24 семінара в яких прийняло участь 1031 платник податків міста Рубіжне та Кремінна, 22 - засідань «круглих столів» для представників малого бізнесу, проведено 12 сеансів «гарячої» телефонної лінії з питань звернень громадян. Під час яких дзвінків стосовно звернень від громадян не надходило. В радіомережі відбулась 81 радіопередача.


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 4
візитів сьогодні: 1187
візитів всього: 599441