Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
ІНФОРМАЦІЙНИЙ МАТЕРІАЛ

Термін дії свого електронного цифрового підпису необхідно  контролювати


   Платники податків Рубіжанської ОДПІ   мають гарну можливість безкоштовно отримати електронні ключі для подання звітності через Інтернет.
    Для цього фізичним особам, а також фізичним особам-підприємцям знадобиться невеликий пакет документів, а саме: бланк реєстраційної картки, копія паспорта (1-5 сторінки, реєстрація місця проживання), копія реєстраційного номера облікової картки платника податків, CD-R диск.
   Для юридичних осіб знадобиться: бланк реєстраційної картки, копії паспортів, копії реєстраційних номерів облікової картки платника податків та копії наказів про призначення директора та бухгалтера, копія витягу з ЄГР, статут (для ознайомлення), печатка підприємства, 3 CD-R диска (для електронної печатки та електронних підписів директора та бухгалтера) або 2 CD-R диска (для електронної печатки та електронного підпису директора (без бухгалтера)).
    Особливо слід бути уважними платникам, у яких термін дії електронного цифрового підпису закінчується. Нагадуємо, що до 1 листопада 2013 року термін дії безкоштовних ключів складав один рік. І тільки з 1 листопада 2013 року вони діють два роки. Платникам, у яких термін дії електронних ключів добігає кінця, необхідно упередити небажану ситуацію, щоб мати можливість подати електронну звітність без зайвого клопоту. На теперішній час платники податків можуть отримати безкоштовні електронні ключі в найближчому Акредитованому центрі сертифікації ключів, який розташован у м.Сєвєродонецьк (будівля ДПІ у м.Сєвєеродонецьк) за адресою вул. Енергетиків,72,  каб. 101-102  тел. (06452) 40269.  Довідки   можна  отримати   за  телефоном  (06453) 7-04-76, 7-66-91 або звернутися особисто до кабінету №3 приміщення Рубіжанської ОДПІ.

 

Понад мільйон гривень військового збору сплатили жителі м.Рубіжне та Кремінського району для потреб армії


   За три місяці існування нового збору жителі м. Рубіжне та Кремінського району  сплатили 1,1 мільйона гривень до державного бюджету. Ставка збору становить 1,5 відсотка від нарахованої заробітної плати. А отже кожен працюючий громадянин із заробленої 1 тис. грн. відраховує 15 гривень для потреб нашої армії. Нарахування та сплату військового збору до бюджету здійснює податковий агент, зокрема, роботодавець. Податкових агентів, які перерахували за 3 місяці військовий збір, налічується у Рубіжанський ОДПІ  988 юридичні особи та 2900 приватних підприємців.

 

Про втрату документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків небхідно повідомити Державну фіскальну службу  


    Як повідомили фахівці Рубіжанської ОДПІ ,відповідно до пункту 44.1 статті . 44 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) для цілей оподаткування платники податків зобов’язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування та/або податкових зобов’язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
    Платники податків зобов’язані забезпечити зберігання документів не менш як 1095 днів з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи, а у разі її неподання - з передбаченого Кодексом граничного терміну подання такої звітності. У разі ліквідації платника податків документи за період діяльності платника податків не менш як 1095 днів, що передували даті ліквідації платника податків, в установленому законодавством порядку передаються до архіву.
    У разі втрати, пошкодження або дострокового знищення документів платник податків зобов’язаний у п’ятиденний строк з дня такої події письмово повідомити контролюючий орган за місцем обліку в порядку, встановленому Кодексом для подання податкової звітності.
    Платник податків зобов’язаний відновити втрачені документи протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем надходження повідомлення до контролюючого органу.

 

Кому слід подавати  Декларацію з податку на прибуток за підсумками трьох кварталів 2014 року


   За словами фахівців Рубіжанської ОДПІ, право та необхідність подання декларації з податку на прибуток виникає у платника у таких випадках:
- платник податку, який сплачував авансові внески, за підсумками I кварталу 2014 року не отримав прибутку або отримав збиток, мав право подати податкову декларацію та фінансову звітність за I квартал. Такий платник податку авансових внесків у II-IV кварталах 2014 року не здійснює, а податкові зобов’язання визначає на підставі податкової декларації за підсумками першого півріччя, трьох кварталів та за рік, яка подається до податкової інспекції протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя);
- платник податку, який за підсумками 2013 року не отримав прибутку або отримав збиток, податкові зобов’язання не нараховував і не мав базового показника для визначення авансових внесків у 2014 роках, а за підсумками I кварталу 2014 року отримав прибуток, повинен подавати податкову декларацію за перше півріччя, три квартали звітного (податкового) року та за звітний (податковий) рік для нарахування та сплати податкових зобов’язань.
  Нагадаємо, за підсумками трьох кварталів декларацію з податку на прибуток слід подати не пізніше 10 листопада 2014 року та сплатити податок на прибуток не пізніше 19 листопада 2014 року.

 

30 жовтня-останній день сплати цілої низки податків та зборів


Фахівці Рубіжанської ОДПІ нагадують, що 30 жовтня  спливає останній термін сплати наступних податків та зборів:
-     ПДВ за вересень платниками, у яких базовий (звітний) період дорівнює календарному місяцю;
-     акцизного податку за вересень;
-     збору на розвиток виноградарства садівництва та хмелярства;
-     авансових внесків з податку на прибуток за вересень;
-     податку на доходи фізичних осіб з нарахованого, але не виплаченого доходу за серпень;
-     фіксованого сільськогосподарського податку за вересень;
-     земельного податку та/або орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності (крім громадян) за вересень
-     плати за користування надрами при видобуванні вуглеводневої сировини за вересень;
-     збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності за вересень.
 Нагадуємо, що своєчасна сплата податків забезпечить наповнення державного та місцевих бюджетів, що в свою чергу призведе до зростання  обороноздатності та соціальної стабільності  в  країні.

 

З початку року у місті Рубіжне  присвоєно громадянам більше тисячи реєстраційних номерів
   

З початку  2014 року працівниками Рубіжанської ОДПІ  присвоєно 1020 реєстраційних номерів облікової картки платника податків м. Рубіжне та видано 2480 карток платника податків. Про це повідомив   начальник Рубіжанської  ОДПІ Володимир Прокопенко. За його словами, за цей період до податкової інспекції надійшло 10 заяв про відмову від реєстраційного номера.
     Слід нагадати, що у випадку, якщо громадянин з релігійних чи інших міркувань бажає відмовитись від такого номера, то про своє рішення повинен повідомити відповідний податковий орган, після чого йому в паспорті роблять відповідну відмітку.
   Відтак, такий платник матиме право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта. Адже право платників на відмову від реєстраційного номера збережено у Податковому кодексі України. Облік таких платників ведеться в Державному реєстрі за прізвищем, ім’ям та номером паспорта.

 

Землекористувачі м. Рубіжне та Кремінського району  з початку року сплатили понад 14,4 млн. гривень


    Протягом січня-вересня 2014 року платники податків м. Рубіжне та Кремінського району сплатили до місцевих бюджетів 14,4 млн. грн. земельного податку та орендної плати за землі державної та комунальної власності.
    Від юридичних осіб надійшло 12,7 млн. гривень, від фізичних – майже 1,9 млн.гривень. Загалом у відділенні зареєстровано 205 юридичних осіб, 217 фізичних осіб-підприємців та 217 фізичних осіб - платників орендної плати за землю. Земельний податок сплачують 105 юридичних осіб та 7114 фізичних осіб.

 

На питання « Гарячої лінії» відповідають фахівці Рубіжанської ОДПІ  


  Питання: Невірний пароль або ключ пошкоджено», що робити?
Відповідь: У такому випадку необхідно перевірити:
- який ключ електронного цифрового підпису (ЕЦП) використовується першим? (вірна послідовність підписів: Бухгалтер-директор-електронна печатка);
- якщо ключ обрано вірно, слід звернути увагу на правильність введення паролю, а саме регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи, які відрізняються за розташуванням на клавіатурі);
- чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа? (у разі зміни ім’я файлу особистий ключ буде пошкоджено, тому необхідно звернутися до представництва АЦСК ІДД Міндоходів, в якому отримували послуги ЕЦП, подати заяву на скасування посиленого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідний йому посилений сертифікат відкритого ключа).

Питання: Що таке «електронний кабінет платника»?
Відповідь: Електронний кабінет платника - це персональне автоматизоване робоче місце платника податків, доступ до роботи в якому здійснюється з будь-якого комп'ютера, підключеного до Інтернету, шляхом автентифікації з використанням електронного цифрового підпису та авторизації такого платника.
Електронний кабінет платника надає платникам податків можливість працювати з органами фіскальної служби дистанційно у режимі реального часу, а саме:
- подавати декларації з використанням електронного цифрового підпису і переглядати подану та/або сформовану податкову звітність;
- отримувати нагадування щодо строків подання звітності та сплати податків, зборів (обов'язкових платежів);
- отримувати інформацію щодо особистих реєстраційних даних (податковий номер платника податків, назва платника податків, основний вид діяльності; П. І. Б. бухгалтера та директора тощо);
- подавати заяви та отримувати в електронному вигляді довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами фіскальної служби;
- вести в електронному вигляді Книги обліку доходів та витрат;
- переглядати інформацію щодо стану своїх розрахунків з бюджетом, зокрема про заборгованість зі сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.
Користувачами Електронного кабінету платника є платники податків - юридичні особи та самозайняті особи - фізичні особи - підприємці та особи, які провадять незалежну професійну діяльність.
Для роботи в Електронному кабінеті платника необхідно здійснити наступні кроки:
перший крок - отримати електронні цифрові підписи, які видаються Акредитованими центрами сертифікації ключів Міндоходів або "Masterkey" або "IBK";
другий крок - підключитись до мережі Інтернет та зайти до Електронного кабінету платника за адресою kpp.minrd.gov.ua або по гіперпосиланню "Електронний кабінет платника податків" на веб-сайті Державної фіскальної служби України;
третій крок - авторизуватись в Електронному кабінеті за допомогою особистого електронного ключа та розпочати роботу.
Платники  податків, працюючи в електронному кабінеті платника отримують такі переваги  у роботі:
- унеможливлення помилок в обов'язкових реквізитах поданої декларації, оскільки при створенні податкової звітності ці реквізити заповнюються автоматично даними платника податків, які наявні у базі даних органів фіскальної служби;
-унеможливлення випадків подання звітності не в повному обсязі, оскільки звітність приймається пакетом (декларація з усіма додатками);
- можливість здійснення перевірки складеного звіту на наявність арифметичних помилок;
- можливість збереження заповненої форми звіту у режимі "Чернетки" та використання її при створенні наступних звітів;
- можливість імпорту з бухгалтерських програм (наприклад, 1-С) сформованої електронної звітності, перетворення її у пакет документів з послідуючим направленням до органів фіскальної служби;
- отримання квитанції про прийняття органами фіскальної служби надісланого звіту протягом декількох хвилин;
- можливість перегляду всієї інформації щодо своїх розрахунків з бюджетом, у тому числі з урахуванням філій, відокремлених підрозділів, які знаходяться на території України, а також зобов'язань по сплаті певних податків, зборів, які, відповідно до чинного законодавства України, мають сплачуватися за місцем розташування об'єкта оподаткування (наприклад, плата за землю);
- ведення Книги обліку доходів та витрат в електронному вигляді;
- наявність податкового календаря, який забезпечує нагадування строків подання звітності та сплати податків, зборів;
- отримання оперативної інформації щодо особистих реєстраційних даних, які наявні в базі даних органів фіскальної служби на час сеансу;
- можливість подавати заяви та отримувати в електронному вигляді довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами фіскальної служби.

 

Понад 160 тис. гривень фіксованого сільськогосподарського податку сплатили аграрники Кремінського району  


   Як повідомили в управлінні оподаткування та контролю окремих об'єктів і операцій Рубіжанської ОДПІ , сільгоспвиробники, які здійснюють діяльність на території району , перерахували до місцевих бюджетів 160,4 тис.грн. фіксованого сільськогосподарського податку.
    В районі  спеціальний режим оподаткування - фіксований сільськогосподарський податок, в агропромисловому секторі обрали 117 підприємств.
    Такі суб’єкти господарювання звільнені від сплати податків на прибуток й землю, зборів за спеціальне використання води та провадження деяких видів підприємницької діяльності.
    Відтак, сплата фіксованого сільськогосподарського податку значно спрощує порядок ведення податкового обліку та обчислення податків.
    Перерахування фіксованого сільськогосподарського податку до бюджету необхідно проводити щомісяця протягом 30 днів, що настають за останнім днем звітного місяця. Сплата ФСП здійснюється у розмірі третини від суми податку, визначеної на кожний квартал від річної суми.


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 17
візитів сьогодні: 1658
візитів всього: 599710