Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Рубіжанської міської ради за 1 півріччя 2014 року

Робота зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Рубіжанської міської ради проводиться відповідно до вимог діючого законодавства України про звернення громадян.
З метою удосконалення такої важливої ланки роботи дані питання були розглянуті на засіданні виконавчого комітету Рубіжанської міської ради 04.02.2014 р. та за результатами надані відповідні доручення керівникам підприємств, організацій і установ міста, управлінням і відділам міської ради щодо неухильного виконання Порядку розгляду звернень громадян, їх особистого прийому у Рубіжанській міській раді та її виконавчих органах, затвердженого розпорядженням міського голови від 12.06.2012 р. № 116.
За 1 півріччя 2014 р. до виконавчого комітету Рубіжанської міської ради надійшло 402 усних і письмових звернення громадян із пропозиціями, заявами та скаргами, що на 193 звернення, або на 32% менше, ніж у 1 півріччі 2013 р. (591).
У зверненнях до виконавчого комітету Рубіжанської міської ради громадянами було порушено 470 питань (у 1 півріччі 2013 р. - 669).
Тематика отриманих звернень тісно пов’язана із традиційно важливими проблемами міста. У цьому зв’язку більшість звернень відображали такі проблеми:
соціального захисту населення - 153, або 38% від загальної кількості звернень, серед яких найпоширенішими стали питання  надання матеріальної допомоги, пільг, отримання соціальних виплат;
комунального господарства – 131 або 32,6% від загальної кількості звернень. Насамперед це питання ремонту покрівель, благоустрою території, ремонту доріг, оплати за житло та комунальні послуги, тарифів, відлову безпритульних собак;
земельних відносин – 27 або 6,7% від загальної кількості звернень, а саме: вирішення конфліктів між сусідами з межі земельної ділянки, оренда та визначення права власності на земельну ділянку;
житлові -  26 або 6,5% від загальної кількості звернень, з яких питання надання житлової площі займають майже 90%;
труда і заробітної плати - 20 або 5% від загальної кількості звернень, з яких актуальними були питання виплати заборгованості із заробітної плати;
дотримання законності та охорони правопорядку – 29 або 7,2% від загальної кількості звернень, з яких питання захисту прав споживачів становлять майже 38%.
Розпорядженням міського голови від 27.12.2013 р. № 183 затверджений графік особистого прийому громадян секретарем міської ради, заступниками міського голови та керуючим справами виконавчого комітету на 2014 рік.
За звітний період секретарем міської ради, заступниками міського голови та керуючим справами виконавчого комітету проведено 20 особистих прийомів, на яких розглянуто 44 звернення.
Безпосередньо до секретаря міської ради під час особистих прийомів надійшло 27 звернень, проти 58 у 1 півріччі 2013 р., до заступників міського голови –  17 (у 1 півріччі 2013 р. – 9).
Під час проведення особистих прийомів секретарем міської ради було забезпечено особистий розгляд та надання відповідей на звернення інвалідів війни. За 1 півріччя 2014 р. до виконавчого комітету Рубіжанської міської ради надійшло 12 звернень від інвалідів війни (у 1 півріччі 2013 р. – 11).
За результатами розгляду звернень на особистих прийомах задоволено - 7, надані роз’яснення на 31, направлено за належністю - 4, знаходяться на додатковому контролі - 2.
Розпорядженням міського голови від 27.12.2013 р. № 182 затверджений графік проведення прямої телефонної «гарячої лінії» секретарем міської ради, заступниками міського голови та керуючим справами виконавчого комітету на 2014 рік.    
За 1 півріччя 2014 р. секретарем міської ради Хоменком О.В. та заступником міського голови Подхватіліним П.А. проведено 5 прямих телефонних «гарячих ліній» (до інших керівників на «гарячі лінії» громадяни не зверталися), на яких розглянуто 14 звернень громадян. Мешканців міста турбували питання комунального господарства (благоустрій території, зріз дерев, ремонт тротуарів, прибирання сміття), земельних відносин (надання земельної ділянки), комунального майна (визначення власників будинків), дотримання законності та охорони правопорядку (дотримання тиші у житловому кварталі). Із 14 звернень вирішено позитивно 4; 2 - направлені за належністю іншій установі; на 8 надані роз’яснення згідно з чинним законодавством.
За 1 півріччя 2014 р. письмових звернень на адресу керівництва міської ради надійшло 344 (у 1 півріччі 2013 р. – 513). Колективних звернень отримано 40, в аналогічному періоді 2013 р. – 53.
 П’ять звернень поступили повторно (у 1 півріччі 2013 р. – 27). Це питання про недостатнє фінансування робіт на проведення капітального ремонту старого житлового фонду, виплати заборгованості із заробітної плати. Усім заявникам, які звернулися повторно до міської ради, надані роз’яснення згідно з діючим законодавством.
Від центральних органів державної влади до Рубіжанської міської ради надійшло 92 звернення громадян, що на 45% менше, ніж у 1 півріччі 2013 року (167), у тому числі:
від Адміністрації Президента України – 1;
від Секретаріату Кабінету Міністрів України – 4;
від Верховної Ради України – 1;
від Луганської обласної державної адміністрації та її управлінь - 9;
від ДУ «Луганський обласний контактний центр» - 69;
від народних депутатів України – 8.   
Із загальної кількості звернень за результатами розгляду задоволено 144, відмовлено – 24, надані роз’яснення на 201, направлено за належністю - 18, взято до уваги - 6 (анонімні), повернуто авторові - 2, знаходяться на додатковому контролі - 7.
Особлива увага приділялася розгляду звернень від громадян, які в першу чергу потребують соціального захисту і підтримки.
Від найменш соціально захищених категорій громадян за 1 півріччя 2014 року до Рубіжанської міської ради надійшло 158 звернень, що на 227 або на 59 % менше, ніж у 1 півріччі 2013 року (385), в тому числі:
- від інвалідів, ветеранів праці, інших пенсіонерів   - 127  звернень (проти 329 за 1 півріччя 2013 року);
- від учасників війни та бойових дій -  28 звернень (проти 33 за 1 півріччя 2013 року);
- від учасників ліквідації аварії на ЧАЄС - 3 звернення (проти 11 за 1 півріччя 2013 року).
Така ситуація говорить про те, що соціальна напруга серед населення залишається високою, громадяни похилого віку прагнуть до нормальної життєдіяльності і тому змушені звертатись до органів влади.
Однією з інноваційних форм роботи з населенням є Інтернет-приймальня міської ради. Мешканці міста мають можливість звернутися на офіційному сайті Рубіжанської міської ради з будь-яким питанням і отримати відповідь щодо шляхів його вирішення. Кількість відвідувачів Інтернет-приймальні міської ради поступово зменшується: за 1 півріччя 2014 року до неї надійшло 19 звернень проти 23 у аналогічному періоді 2013 року.
Засоби масової інформації міста докладно інформують щодо вжитих заходів, спрямованих на забезпечення гарантування реалізації конституційного права громадян на звернення. Так, графіки особистого прийому громадян та прямої телефонної «гарячої лінії» опубліковані в газеті територіальної громади міста «Рубіжанські новини», а також на офіційному сайті Рубіжанської міської ради. На офіційному сайті Рубіжанської міської ради у розділі «Інтернет-приймальня» інформація про роботу зі зверненнями громадян, у тому числі про особисті прийоми громадян розміщується кожен тиждень. Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Рубіжанської міської ради в 2013 році, опублікована в газеті «Рубіжанські новини» (№ 4 від 24.01.2014).
На міському провідному радіо за участю секретаря міської ради Хоменка О.В. за 1 півріччя 2014 року проведено 6 передач циклу «Влада і місто» щодо актуальних питань, які турбують громадян міста (розвиток міста, питання благоустрою, житлово-комунальні та соціальні проблеми громадян).
Розпорядженням міського голови від 14.05.2014 року № 66 затверджений графік проведення перевірок з організації роботи зі зверненнями громадян в управліннях та відділах Рубіжанської міської ради, комунальних підприємствах міста у 2014 році. Згідно з графіком спеціалістами загального відділу міської ради за 1 півріччя 2014 року проведено 2 перевірки в управлінні охорони здоров’я міської ради та у службі з прав дітей міської ради.
Розпорядженням міського голови від 14.05.2014 року № 65 затверджений графік виїзних прийомів громадян секретарем міської ради в установах та підприємствах міста на 2014 рік.
Робота зі зверненнями громадян залишається пріоритетним напрямом у діяльності Рубіжанської міської ради, вживаються відповідні заходи щодо її вдосконалення.


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 3
переглядів: 7
візитів сьогодні: 1703
візитів всього: 545446