Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація про роботу зі зверненнями громадян за 1 півріччя 2013 р.

Робота зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради спрямована на виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, рекомендацій  обласної державної адміністрації.
З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян ці питання розглянуто на засіданні виконкому 19.02.2013 р. (рішення виконкому від 19.02.2013 р. № 53 “Про організацію роботу із зверненнями громадян, які надійшли до міської ради у 2012 році»), згідно якому надано відповідні доручення керівникам підприємств, організацій і установ міста, управлінням і відділам міської ради щодо неухильного виконання «Порядку розгляду звернень громадян, їх особистого прийому у Рубіжанської міської ради та її виконавчих органах», затвердженого розпорядженням міського голови від 12.06.2012 р. № 116.
Протягом 1 півріччя 2013 р. до Рубіжанської міської ради надійшло 591   звернення громадян із пропозиціями, заявами та скаргами, що на 102 або 17% менше, ніж у 2012 р. (693), з них: надійшло поштою - 513 (-10%), на особистому прийомі - 78, що на 47 звернень менше, ніж в аналогічному періоді 2012 року (125).
Основними питаннями, які були порушені у зверненнях, є питання комунального господарства (ремонт покрівель, ремонту житлового фонду, оплати за житло та комунальні послуги, тарифи, зрізу дерев), соціального захисту (надання матеріальної допомоги, пільг, отримання соціальних виплат), земельних відносин, транспорту, дотримання законності та охорони правопорядку).
Отримано 53 колективних звернення, що на 50 звернень менше аналогічного періоду минулого року (103).
Кількість порушених питань у зверненнях громадян зменшилась на 60   або 10% і склала 599.
Від інвалідів Великої Вітчизняної війни надійшло 2 звернення, що на 16 менше, ніж в аналогічному періоді 2012 року.
Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки - 385 звернень, що  на 12 більше, ніж в аналогічному періоді 2012 року.
Із загальної кількості звернень на 334 надано роз’яснення, 54 надіслано за належністю іншій установі чи організації, у стадії розгляду - 61, вирішено позитивно - 142.
З метою забезпечення більш широкого спілкування громадян з владою для вирішення нагальних проблем з 20.05.2013 року розпочато роботу телефонної «гарячої лінії» міського голови, секретаря міської ради, заступників міського голови та керуючого справами виконавчого комітету. Станом на 01.07.2013 року на телефонну «гарячу лінію» надійшло 11 дзвінків.
З «гарячої» телефонної лінії Кабінету Міністрів України до Рубіжанської міської ради за 1 півріччя 2013 року надійшло 80 звернень громадян, що на 26 звернень  менше, ніж в аналогічному періоді 2012 року.
Загальним відділом протягом 1 півріччя 2013 року проведено 3 перевірки стану роботи за розглядом звернень громадян в управліннях міської ради.
Одною з інноваційних форм роботи з населенням є Інтернет-приймальня, розташована на офіційному сайті Рубіжанської міської ради. Мешканці міста мали можливість звернутись з будь-яких питань та отримати відповідь щодо шляхів їх вирішення. За 1 півріччя 2013 р. до Інтернет-приймальні надійшло 23   заяви, пропозиції та скарги.
Засоби масової інформації міста докладно інформують про рішення, прийняті щодо роботи зі зверненнями громадян. Як приклад, публікації про особистий прийом громадян у міській раді («Рабочие будни» - “Рубіжанські Новини”  № 9, 01.03.2013; «Рабочие будни» - “Рубіжанські Новини”  № 12, 22.03.2013), про стан роботи зі зверненнями громадян в Рубіжанській міській ради за 2012 рік («По обращениям граждан» - «Вестник Недели», № 7, 16.02.2013). На офіційному сайті міської ради у розділах «Інтернет-приймальня» - «Інформація приймальні зі звернень громадян» та «Житлово-комунальне господарство» - «До відома громадян» щотижня висвітлюється стан роботи із зверненнями громадян.
Значною подією у розширенні можливості діалогу між владою і громадою міста запроваджена пряма телефонна «гаряча лінія». Протягом травня-липня 2013 р. надійшло 15 звернень громадян. Мешканців міста турбували питання комунального господарства (оплата за житло та комунальні послуги, тарифи, зріз дерев), соціального захисту (отримання соціальних виплат, надання матеріальної допомоги), транспорту, дотримання законності та охорони праці.     
Робота зі зверненнями громадян залишається пріоритетним напрямком у діяльності міської ради, тому що кожне звернення - особисте життя людини, а від результату вирішення проблем залежить благополуччя громадян нашого міста.






 


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 10
візитів сьогодні: 2855
візитів всього: 545253