Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація про звернення громадян, які надійшли до Рубіжанської міської ради у 2012 році

  Робота зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради спрямована на виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, рекомендацій  обласної державної адміністрації.
       З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян ці питання розглянуто на засіданні виконкому 17.01.2012 р. (рішення виконкому від 17.01.2012 р. № 34 “Про організацію роботу із зверненнями громадян, які надійшли до міської ради у 2011 році»), згідно якому надано відповідні доручення керівникам підприємств, організацій і установ міста, управлінням і відділам міської ради щодо неухильного виконання «Положення про організацію роботи з розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Рубіжанської міської ради», затвердженого розпорядженням міського голови 26.09.2006 р. № 176.
       Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 р. № 1242 «Про затвердження Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади» затверджено розпорядженням міського голови від 08.06.2012 № 100 «Інструкція з діловодства у Рубіжанській міській раді та її виконавчих органах», також розпорядженням міського голови від 12.06.2012 № 116 затверджено «Порядок розгляду звернень громадян, їх особистого прийому в Рубіжанській міській раді та її виконавчих органах».
       Створена комісія з питань розгляду звернень громадян, які надійшли до Рубіжанської ради. У 2012 р. на комісії було розглянуто 7 повторних звернень, по котрим прийнято відповідні рішення.
       За 2012 р. до Рубіжанської міської ради надійшло 1274 письмових та усних звернень громадян із пропозиціями, заявами і скаргами, що на 501  звернення менше, ніж у 2011 р. (1775). У зверненнях порушено 1379 питань.
Розпорядженням міського голови від 03.02.2011 р. № 24 затверджено графік особистого прийому громадян міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови та керуючим справами виконавчого комітету на 2012 рік. Розпорядженням міського голови від 03.02.2012 р. № 25 затверджено графік виїзних прийомів міського голови з особистих питань громадян в установах та підприємствах міста на 2012 р. За 2012 р. проведено 3 виїзних прийоми: для мешканців житлового фонду, який обслуговує КП «Житловий сервіс»; для мешканців мікрорайону «Південний»; для мешканців району колишнього заводу будівельних матеріалів, на яких розглянуто 30 звернень. Порушень графіку особистого прийому громадян не допускалося.
Графіки особистого та виїзного прийомів громадян надруковані в міський комунальній газеті “Рубіжанські Новини”.
       За 2012 р. керівниками міської ради проведено 38 особистих прийомів, на яких розглянуто 207 звернень, що на 202 менше, ніж у 2011 р. (409).
       Безпосередньо до міського голови та секретаря міської ради під час особистих прийомів надійшло 177 звернень, проти 381 у 2011 р., заступниками міського голови – 30, у 2011 р. - 28.
       Під час проведення особистих прийомів міським головою та секретарем міської ради було забезпечено особистий розгляд та надання відповідей на звернення інвалідів війни. За 2012 рік до Рубіжанської міської ради надійшло 31 звернення від інвалідів війни.
       Особлива увага приділялась розгляду звернень від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.
       Від найменш соціально захищених категорій громадян у 2012 році до Рубіжанської міської ради надійшло 602 звернення, що на 549 менше, ніж у 2011 році  (1151) і складає 47% від загальної кількості звернень, в тому числі:
– від учасників та інвалідів війни,  учасників бойових дій -  92 звернення (7% від загальної кількості) проти 102 у 2011 році,  
– від інвалідів I, II, III групи, ветеранів праці, «дітей війни» - 480 звернень (38% від загальної кількості) проти 991 у 2011 році;
–    від членів багатодітних сімей та одиноких матерів - 30 звернень (2  %  від загальної кількості звернень) проти 47 у 2011 році.
       Більшість жителів міста у 2012 році звернулось з питань:
- комунального господарства – 611 проти 717 у 2011 р., зокрема: щодо ремонту покрівель, ремонту системи опалення, перерахунку оплати за житлово-комунальні послуги, ремонту квартир тощо;
– з питань соціального захисту - 411 проти 561 у 2011 р.;
–  з питань забезпечення законності та охорони правопорядку - 76 проти 91 у 2011 р.;
- житлової політики - 99 проти 128 у 2011 р.
       За 2012 р. письмових звернень на адресу керівництва міської ради надійшло 1067. Колективних звернень отримано 201. У зверненнях порушено більше 600 питань, а саме: щодо ремонту систем водопостачання, житлових домів та доріг, незадовільної роботи по наданню послуг комунальними підприємствами міста.
       Із загальної кількості звернень 10% складають повторні звернення (124          звернення), у 2011 р. – 155. А саме: недостатнє фінансування робіт на проведення капітального ремонту старого житлового фонду. Усім заявникам, які звернулися повторно до міської ради, надані роз’яснення згідно з діючим законодавством за зверненнями громадян.
      Від вищих органів влади до Рубіжанської міської ради надійшло 281 звернення, або 22% від загальної їх кількості ( у 2011 р. – 199), в тому числі:
від Урядової телефонної «гарячої» лінії - 156;
від Адміністрації Президента України - 22;
від Кабінету Міністрів України – 6;
від Апарату Верховної ради України – 1;
від Народних депутатів України - 25;
від Луганської обласної державної адміністрації, у тому числі від телефонної «гарячої лінії» голови Луганської обласної державної адміністрації Пристюка В.М.  – 83.
      Слід відзначити, що строк розгляду звернень, які надходять на Урядову телефонну «гарячу лінію», складає 15 діб. Усі звернення було розглянуто в установлений термін.
      Розпорядженням міського голови затверджено графік виступів керівників підприємств та організацій міста з питань організації роботи зі зверненнями громадян на оперативних нарадах у міського голови по понеділкам на 2012 рік. Згідно з графіком було заслухано 6 керівників комунальних підприємств міста та затверджено графік перевірок щодо додержання законодавства про звернення громадян в управліннях міської ради і підприємствах міста на 2012 рік. Спеціалістами загального відділу за 2012 рік здійснено 8 перевірок стану діловодства зі зверненнями громадян міської ради у відділах та управліннях міської ради, комунальних підприємствах міста. За результатами перевірок  керівникам відповідних структурних підрозділів надані необхідні рекомендації та поповнено нормативну документацію по роботі зі зверненнями громадян.
18.02.2012 р. в МКУ «Палац культури» відбулися громадські слухання, присвячені обговорюванню звіту міського голови «Про роботу виконавчих органів Рубіжанської міської ради за 2011 рік». На слуханнях були присутні міській голова, його заступники, секретар міської ради, депутати міської ради, керівники та спеціалісти управлінь та відділів виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, представники трудових колективів, мешканці міста (усього приблизно 105 чоловік). Були порушені найбільш важливі проблемні питання у соціально-економічній сфері міста (комунальні, дотримання охорони правопорядку, транспорту). Присутнім у залі була надана можливість виступити з трибуни та задати з міста питання щодо звіту міського голови і проблемі конкретного мешканця.  На усі критичні зауваження мешканців були надані вичерпні відповіді міським головою та керівниками комунальних підприємств міста.
Міським головою та секретарем міської ради приділялася увага широкому застосуванню ефективних і традиційних форм роботи щодо вирішення невідкладних проблем громадян. Так, 17.03.2012 р. у Рубіжанському професійному хіміко-технологічному ліцею відбулася зустріч міського голови  з мешканцями південної частини міста. На даному заході були присутні біля 30 чоловік. У своєму виступі міський голова відзначив, що «зустріч була визначена зверненнями мешканців мікрорайону «Південний» з питань звіту про роботу виконавчих органів Рубіжанської міської ради за 2011 рік» та проінформував щодо головних проблем, які на сьогодні стоять перед міською владою у нинішніх економічних умовах, відповів на запитання мешканців.
Одною з інноваційних форм роботи з населенням є Інтернет-приймальня, розташована на офіційному сайті Рубіжанської міської ради. Мешканці міста мали можливість звернутись з будь-яких питань та отримати відповідь щодо шляхів їх вирішення. За 2012 р. до Інтернет-приймальні надійшло 53 заяви, пропозиції та скарги.
Протягом 2012 р. за участю міського голови проведено 1 телевізійний ефір на ТРК «Акцент» (м. Лисичанськ) з найбільш актуальних питань, які турбували громадян міста. За участю міського голови/секретаря міської ради було проведено 15 радіо-ефірів на міському провідному радіо у передачі «Влада і місто», де актуальними були питання комунального господарства.
На офіційному сайті міської ради у розділах «Інтернет-приймальня» та «Житлово-комунальне господарство» - «До відома громадян» щотижня висвітлювався стан роботи із зверненнями громадян.
Значною подією у розширенні можливості діалогу між владою і громадою міста є вступ у дію Закону України «Про доступ до публічної інформації». З метою його втілення у всіх структурних підрозділах призначені відповідальні за обробку, систематизування, аналіз і контроль за виконанням запитів про інформацію, які надходять до міської ради, а також за опублікування інформації, передбаченої ст. 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації». На офіційному сайті Рубіжанської міської ради розташований розділ «Публічна інформація», у якому розміщені приблизні форми, порядок складання запитів для отримання публічної інформації, а також звіти про результати їх розгляду. За 2012 р. надійшло 60 запитів на отримання публічної інформації.
Рішенням Рубіжанської міської ради від 26.04.2012 р. № 20/21 створено Центр надання адміністративних послуг в м. Рубіжне (далі – центр). З метою створення зручних і сприятливих умов для отримання послуг мешканцями міста розпорядженням міського голови затверджено графік прийому громадян у центрі. Усього за 2012 р. у центрі громадянам міста надано більш 1000 адміністративних послуг.
Рішенням виконавчого комітету від 07.02.2012 р. № 81 «Про видачу довідок мешканцям приватного сектору» затверджено тимчасовий порядок видачі довідок мешканцям приватного сектору м. Рубіжне спеціалістами загального відділу міської ради. За 2012 р. видано 3550 довідок. Найбільш підвищеним попитом ця послуга користувалася у мешканців у жовтні місяці у зв’язку з оформленням громадянами міста субсидій. Спеціалісти загального відділу здійснювали у центрі  реєстрацію та розгляд звернень громадян.
У міській комунальній газеті «Рубіжанські Новини» постійно висвітлювався стан роботи із зверненнями громадян.
Робота зі зверненнями громадян залишається пріоритетним напрямом у діяльності міської ради, де вживаються відповідні заходи щодо її удосконалення.



 


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 6
візитів сьогодні: 2455
візитів всього: 545150