Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до Рубіжанської міської ради за період з 04.10.2012 по 11.10.2012

За період з 04.10.2012 р. по 11.10.2012 р. до Рубіжанської міської ради надійшло 27 усних та письмових звернень громадян.
     Із загальної кількості звернень: 4 – колективних, 6 - з вищих органів державної влади (Урядової телефонної «гарячої» лінії, депутата Луганської обласної ради, Міністерства Регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України).
     Із загальної кількості звернень: 23 - розглянуто секретарем міської ради Хоменком О.В., 3 – заступником міського голови Рогальовим О.О., 1 – керуючим справами виконкому Чоломбитько Т.О.
     Більшість мешканців міста за звітний період звернулось з питань:
     - соціальних – 9, зокрема: щодо надання матеріальної допомоги на лікування та виплати соціальної допомоги;
     - комунального господарства – 14,  зокрема: щодо незадовільного опалення у квартирі, ремонту доріг, ремонту ліфтів, незадовільного надання комунальних послуг, проведення ремонтних робіт у домі, вивозу сміття, відсутності знаків на автобусних зупинках та інші;
     - торгівлі – 1, зокрема: щодо незгоди з підвищенням цін на хлібобулочні вироби в усіх магазинах міста;
     - транспорту – 1, зокрема: щодо порушень правил перевозки пасажирів;
     - архітектури – 1, зокрема: щодо зносу пристрою;
     - діяльності місцевих органів влади – 1, зокрема: щодо відміни постанови адміністративної комісії у вигляді штрафу.
     Особлива увага приділялась розгляду звернень від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.
     Так, від пільгової категорії громадян на цьому тижні зареєстровано 12   зверненнь, у тому числі:
     2 – від учасників ВВВ;
     2 – від дітей війни;
     2 – від інвалідів 3 гр.;
     3 – від ветеранів праці;       
     3 – від пенсіонерів.


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 5
переглядів: 8
візитів сьогодні: 1759
візитів всього: 545383