Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до Рубіжанської міської ради за період з 05.07.2012 по 12.07.2012

За період з 05.07.2012 р. по 12.07.2012 р. до Рубіжанської міської ради надійшло 20 письмових звернень громадян.
     Із загальної кількості звернень: 2 – колективних, 1 – повторне, 1 – дублетне, 8 - з вищих органів державної влади (Урядової гарячої лінії, телефонної «гарячої лінії» голови Луганської облдержадміністрації, Народного депутата України).
     Із загальної кількості звернень 9 розглянуто секретарем міської ради Хоменком О.В., 10 – заступником міського голови Подхватіліним П.А., 1 – заступником міського голови Сидоренковою Л.Р.

     Більшість мешканців міста за звітний період звернулось з питань:
     - соціальних – 4, зокрема: щодо надання матеріальної допомоги на лікування та призначення соціальної допомоги;
     - комунального господарства – 14,  зокрема: щодо ремонту покрівель, незгоди з боргом за комунальні послуги, ремонту квартири, зрізу дерев, заміни каналізаційного колектору , відсутності водопостачання у дачному домі у садовому товаристві та інші;
     - житлових – 1 , зокрема: щодо надання прописки;
     - спорту – 1, зокрема: щодо незгоди з демонтажем волейбольного майданчику на озері.

     Особлива увага приділялась розгляду звернень від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. Від пільгової категорії громадян на цьому тижні зареєстровано 12 звернень, у тому числі:
     1 – від учасника ВВВ;
     1 – від інваліда 1 гр.;
     1 – від інваліда 2 гр.;
     2 - від ветеранів праці;
     2 - від дітей війни;
     5 – від пенсіонерів.


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 11
візитів сьогодні: 1999
візитів всього: 545411