Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за період з 24.01.11 р. по 28.01.11 р.

За період з 24.01.11 р. по 28.01.11 р. у виконавчий комітет Рубіжанської міської ради надійшло 19 усних та письмових звернення громадян, у тому числі на особистому прийомі у міського голови – 2; у заступника міського голови Бондаренка І.Л – 2.
     Із загальної кількості звернень: 2 – колективні.
     Усі звернення попередньо були розглянуті у приймальні зі звернень громадян, на кожне звернення оформлена картка особистого прийому громадян та реєстраційно-контрольна картка згідно з інструкцією з діловодства.
     Особлива увага керівництвом міськради приділяється розгляду звернень від інвалідів війни та праці, від пенсіонерів та ветеранів праці, від багатодітних сімей та самотніх матерів.
     Від пільгових категорій громадян на цьому тижні надійшло, у тому числі:
     1 – від учасників ВОВ;
     1 – від дитини війни;
     7 – від пенсіонерів;
     1 – від ветеранів праці;
     1 – від інвалідів 1 гр.;
     1– від інвалідів 2 гр.;
     Звернення розписані міським головою Козюбердою К.Г та заступником міського голови Бондаренком І.Л.
     Із загальної кількості звернень (21 питання) на першому плані – комунальні питання (9 питань щодо ремонту опалення, оплати комунальних послуг, відлову безпритульних собак та ін.).
     На другому – соціальні питання (8 звернень щодо надання матеріальної допомоги на лікування, оформлення субсидії та ін.).
     З питань праці отримано 1 звернення щодо отримання архівної довідки про заробітну платню.
     Турбують мешканців міста питання дотримання законності та охорони правопорядку (отримано 1 звернення щодо проживання сусідів).
     Не залишилось без уваги й питання транспорту (1 звернення щодо пільгового проїзду у міжміському транспорті).
     З житлових питань отримано 1 звернення про надання житла.
     За цей період отримано 24 відповіді на усні та письмові звернення, які надійшли до виконавчого комітету міської ради протягом грудня 2010 р. та січня 2011 р., заявникам надані обґрунтовані роз’яснення керівниками та фахівцями міськради, а також комунальними підприємствами міста згідно з діючим законодавством. Вирішено позитивно 6 звернень, на останні – надані відповідні роз’яснення.
     Кожного дня спеціалісти приймальні зі звернень громадян спілкуються з мешканцями міста по телефону. Багато питань вирішуються позитивно, заявникам надаються необхідні роз’яснення, де які питання не відносяться до компетенції органів місцевого самоврядування.  Є питання, котрі потребують оперативного реагування та спеціалісти приймальні зі звернень громадян зв’язуються для їх вирішення зі спеціалістами інших установ та підприємств, до компетенції яких належать ці питання. Протягом цього тижня спеціалісти приймальні зі звернень громадян обробили 2 звернення, які надійшли за телефоном. Мешканці міста ставили запитання щодо течі даху, недостатнього опалення у квартирі. По кожному зверненню заявникам надані відповідні роз’яснення згідно з діючим законодавством по зверненням громадян та надані відповідні доручення керівникам, а також фахівцям комунальних підприємств міста та міської ради.
     Фахівці приймальні зі звернень громадян постійно контролюють строки виконання звернень громадян та безпосередньо приймають участь у їх вирішенні.  

Головний фахівець
загального відділу
Галстян Г.Г.


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 5
візитів сьогодні: 2264
візитів всього: 545153